V zasledovanju tega cilja se vedno bolj zapleta v čudne igre, ki se jih z njim igrata Tatjana in njen zagonetni brat, strastni ptičeslovec Ljonja. Na večer, ko naj bi primerno podkrepljeni z alkoholom skupaj proslavili Ljonjev rojstni dan in ko si Sava na trenutke celo že obeta, da bo navsezadnje le uslišan, se stvari zasučejo v povsem nepričakovano smer in Sava spozna, da se je znašel v pasti … Ta večpomenska, halucinatorna igra iz človeškega in ptičjega sveta je tudi načrtno boleče potovanje po zastrtih plasteh človekove psihe. Je neke vrste raziskovanje potlačenih misli in hotenj, prepoznavanje zavor in predsodkov ter iskanje smisla. Srhljivo napeto dogajanje, v katerem se mešajo resničnost in fantazija, lahkotna šaljivost in pomenljiva namigovanja, se stopnjuje do presenetljivega razpleta.
Aleksander Stroganov je predstavnik ruske postsovjetske dramatike, ki je svoj razcvet doživela na prelomu stoletja, vendar je kot psihiater in psihoterapevt razvil poseben slog pisanja. Če je Čehov na široko odprl vrata psihologiji v gledališču, je Stroganov med tistimi, ki prinašajo gledališče v psihologijo. Svoje poklicno znanje nadgrajuje s principi psihodrame in dramske terapije ter ga še dodatno bogati s filozofskimi razmišljanji grško-armenskega modreca Georgija Gurdžijeva. Vse to uspešno združuje tudi v svojih igrah.