Besedilo Podsvet (The Nether) je hkrati izjemno bravurozno napisano sodobno dramsko delo, ki izpostavlja v tem trenutku enega najbolj žgočih problemov sodobne civilizacije – pedofilijo v virtualnem svetu, ob tem pa seveda odpira še nešteto drugih »podvprašanj«, vse od temnih plasti virtualnega »čudežnega sveta« do vprašanj svobode, identitete in seveda vprašanja o odgovornosti ter posledicah naših dejanj in življenj. V svoji izjemno provokativni in globoko vznemirljivi drami se avtorica namreč sprašuje, ali je mogoč svet brez posledic in ali je v virtualnem svetu mogoče izživeti vse, tudi pedofilijo in zločin, ne da bi za to nosili posledice in ne da bi to vplivalo na resničnost. Pravzaprav gre avtorica še dlje in odpira moralno-etično dilemo o tem, ali je bolje, da pedofili svobodno in brez prepovedi »izživljajo« svoja nagnjenja v virtualnem svetu, ali je tovrstno »dejavnost« nujno čim prej prepovedati in s tem tvegati odgovornost, da bo »izživljanj« potemtakem več v resničnosti, kot detektivki v drami zabrusi osrednji junak, gospod Sims. Besedilo Podsvet je tako hkrati psihološka srhljivka o temnih plateh človeške narave kakor tudi klasična kriminalka o teminah in podzemlju virtualnega sveta, v katerem sta morala in etika izgubili svoje mesto.
Ameriška dramatičarka in igralka Jennifer Haley se v drami ukvarja predvsem z etičnimi vprašanji medčloveških odnosov,identitet in hrepenenj. Zanjo je leta 2012 prejela prestižno nagrado Susan Smith Blackburn za najboljše dramsko delo, Ovation Award v Los Angelesu in nagrado Francesca Primus.Krstno je bila drama uprizorjena leta 2013 v Center Theatre Group v Los Angelesu (rež. Neel Keller), leta 2014 v Royal Courtu v Londonu (rež. Jeremy Herrin), leta 2015 na West Endu v Duke of York's Theatru, istega leta pa še v New Yorku v Lucille Lortel Theatru v režiji Anne Kauffmann.