Daniel Wetzel je del kolektiva Rimini Protokoll, ki ga pri nas že poznamo, saj smo gostili že štiri njihove projekte. Wetzel, Stefan Kaegi in Helgard Kim Haug so kolektiv ustanovili po skupni izkušnji gledališke šole v Giessnu. Znani so kot (so)ustanovitelji gledališkega trenda resničnosti, njihova dela z različnimi inovativnimi gledališkimi prijemi omogočajo nove perspektive tega, kar beremo kot resničnost.
Wetzel za izhodišče predstave Evros Walk Water 1 & 2 vzame dvoje: triminutni komad Johna Cagea Water Walk, v katerem ustvarja glasbo na setu banje, tranzistorjev, lonca na pritisk, plastične račke … Evros iz naslova predstave pa je reka, ki ločuje Grčijo od Turčije, mejo »Evrope«. Wetzel je namreč v Atenah sodeloval z osmimi fanti, ki so s čolnom prišli v Grčijo iz Iraka, Afganistana, Sirije. Teh osem najstnikov ne more priti k nam na gostovanje, zato njihove zgodbe (o katerih se med sabo nikoli ne pogovarjajo) v obliki zvočnih zapisov zamenjajo zvoke skladbe Water Walk. Šestkrat izvedeni Walk Water postane igrišče za občinstvo, kjer v formatu Cageevega igrivega komada prisluhnemo zgodbam in se hkrati igramo z njimi. Ustvarjamo glasbo v Cageevem duhovitem slogu. Drugi del predstave pa preslika zgodbo v sedanjost. Najstniki so zrasli, nekateri so za življenje izbrali druge kraje po Evropi, zato se instrumenti spremenijo, kot se spremeni zvok njihovega koncerta, ki ga izvajamo.