Sodobno plesni instalacijski projekt.
Če izhajamo iz same anatomske oblike očesa, je že njegova oblika pravzaprav prvi okvir (kader). Hkrati obstaja tesna povezava med očesnim gibanjem in prostorsko-psihološko-emocionalno organizacijo celotne telesne postavitve.
Avtorica je scensko plesno predstavo Čas v pogledu oblikovala kot horizontalno, generativno koreografijo, kjer lahko očesni okvir gledalca postane dinamičen, potrpežljiv in ustvarjalen vpogled v delovanje skupine, ki se oblikuje skozi različne procese gibanja in moduliranja. V instalaciji v Projektnem prostoru DUM skupaj s Hano Vodeb ter snemalcem Tadejem Virantom živ material prilagodi v avdio-vizualni medij, kjer se odvija koreografija v novih prostorih alteracij gibanja in razkriva povsem drugačne perspektive koreografije.
Čas v pogledu: Etude 1 2020 in Etude 2 2021 elementarne gibalno-kinestetične silnice poganjajo skupino onstran predpostavljenih telesnih kodov in oblik. Čas igra pri tem ključno vlogo. Zato je posebej zanimivo, kako se vloga časa v okviru vizualnega medija popolnoma spremeni. Prav zato instalacija ohranja percepcijske prostore, kjer se čas gledalca lahko ponovno razprostre in obrne vase.