Foto: Arhiv Zavod Federacija
Sodobno plesni instalacijski projekt.
Če izhajamo iz same anatomske oblike očesa, je že njegova oblika pravzaprav prvi okvir (kader). Hkrati obstaja tesna povezava med očesnim gibanjem in prostorsko-psihološko-emocionalno organizacijo celotne telesne postavitve.
Avtorica je scensko plesno predstavo Čas v pogledu oblikovala kot horizontalno, generativno koreografijo, kjer lahko očesni okvir gledalca postane dinamičen, potrpežljiv in ustvarjalen vpogled v delovanje skupine, ki se oblikuje skozi različne procese gibanja in moduliranja. V instalaciji v Projektnem prostoru DUM skupaj s Hano Vodeb ter snemalcem Tadejem Virantom živ material prilagodi v avdio-vizualni medij, kjer se odvija koreografija v novih prostorih alteracij gibanja in razkriva povsem drugačne perspektive koreografije.
Čas v pogledu: Etude 1 2020 in Etude 2 2021 elementarne gibalno-kinestetične silnice poganjajo skupino onstran predpostavljenih telesnih kodov in oblik. Čas igra pri tem ključno vlogo. Zato je posebej zanimivo, kako se vloga časa v okviru vizualnega medija popolnoma spremeni. Prav zato instalacija ohranja percepcijske prostore, kjer se čas gledalca lahko ponovno razprostre in obrne vase.
Umetniška vodja: Snježana Premuš
Snovanje instalacije: Snježana Premuš in Hana Vodeb
Zvočne krajine: Boštjan Perovšek
Svetlobno svetovanje: Špela Škulj
Snemanje: Tadej Vintar
Ostrilec: Vid Uršič
Montaža: Hana Vodeb
Fotografija in tehnična asistenca: Marcandrea
Nastopajo: Anja Bornšek, Ivan Mijačević, Snježana Premuš, Tina Valentan
Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/cas-v-pogledu