V delovnem procesu nastajanja predstave je mogoče zaznati dva vzporedna tokova: "najprej notranjost in intimnost plesalkinega doživljanja samo njej lastnega odsevajoč v avtentičnosti stanj, ki se bodo zvrstila pred nami na odru. Ter nato njeno telo, ki se preko pogleda vedno znova vzpostavlja in hkrati opredeljuje svojo identiteto z odstopi, mikro spremembami, s katerimi lahko beremo telo popolnoma drugače", piše na spletni strani Španskih borcev.
Plesalka obenem na odru odpira pogled in ogled sebe kot svojega dvojnika, ki pridobi svoj manevrski prostor in možnost komunikacije. "Dvojnik je pravzaprav 'dotikanje' teh dveh tokov, identiteta se poraja na stičišču odhodov in prihodov, izmuzljiva med realnostjo in fantazmo," še piše na spletni strani centra.
Premuševa v svojih interaktivnih predstavah že od leta 1999 raziskuje v polju telo-zvok-slika. Na začetku je njen princip dela temeljil na dialogu med telesom in zvokom, od leta 2004 pa vanj vključuje še sliko in video. Projekti izzivajo zaznavo in razumevanje plesa, glasbe ter vizualne umetnosti in poizkušajo preseči meje, ki jih ločujejo.
Za predstavo "Move As" je Premuševa leta 2009 prejela nagrado občinstva na bienalu slovenskega sodobnega plesa Gibanica, svoja dela pa je uspešno predstavila tudi na festivalih v Avstriji, Grčiji, Makedoniji in na Madžarskem.
STA, 24. 2. 2012
V Španskih borcih premiera nove plesne predstave Snježane Premuš
:
:
Povezani dogodki
STA, SNG Drama Ljubljana,
21. 4. 2016
V ljubljanski Drami Macbeth - igra o večni želji po oblasti