Žilavec se v Šentjakobsko gledališče vrača po uspešni uprizoritvi Trikoja Milana Jesiha v prejšnji sezoni. Predstava je prejela dve igralski priznanji na 55. Linhartovem srečanju. "Če je bil Triko bolj art predstava, lahko pri Kliniki Tivoli govorimo o rock'n'roll komediji," je povedal na včerajšnji novinarski konferenci.
Predstave v Mestnem gledališču ljubljanskem (MGL) se Žilavec spomni še iz dijaških časov, a mu razen nekaj slik ni ostala v spominu. Ob vnovičnem branju besedila je ugotovil, da so dialogi, ki so bili takrat družbeno relevantni, povsem neumestni za današnji čas.
Tako si je za lastnika klinike izbral ruskega tajkuna, besedilo, ki so ga za predstavo v 90. letih spisali Lučka Jagodic, Marko Pokorn in Boštjan Tadel, pa je v obdelavo pustil tudi igralcem. Tako so skupaj ustvarili tekst, ki smeši in po Žilavčevih besedah kaže veliko ogledalo slovenskemu zdravstvu kot tudi slovenski mentaliteti in družbi nasploh.
Gregor Usenik, v.d. direktorja Šentjakobskega gledališča, ki je v predstavi prevzel vlogo enega izmed zdravnikov, je povedal, da so želeli ustvariti predstavo, ki bo kot tudi siceršnji program gledališča "nekje vmes med predstavami Špas teatra in profesionalnih gledališč oziroma bo duhovita in obenem gledalca ne bo pustila praznega".
Poudaril je, da so igralci trdo delali, saj so morali na novo ustvariti like, "ki so bili prej pisani na kožo Jonasu in Đurotu".
V ospredju zgodbe, postavljene na kliniko, je ljubezenski zaplet. Med glavnimi akterji so poleg zdravnikov še lastnik klinike in njegova žena, ki v lokalu gostom napoveduje prihodnost, je povedal umetniški vodja Simon Šerbinek.
Po Žilavčevih besedah je dogajanje postavljeno na kakovostno kliniko z najboljšo opremo in zdravniki, ki privabljajo petične paciente. Zapleti se dogajajo na več ravneh, od odnosa med profesionalnim delom in etiko ter narekom kapitala do večplastnih medosebnih odnosov.
V predstavi igrajo Srečko Kermavner, Lili Bačer Kermavner, Urška Koželj, Rok Pirnat in Usenik, v spremljevalnem videu pa še drugi igralci Šentjakobskega gledališča. Scenografinja je bila Ana Rahela Klopčič, kostumografinja Mateja Čibej, za glasbo je poskrbel Davor Herceg.