"Vse tri koreografije so na zunaj igrive, vendar je notranji mehanizem, ki jih poganja, prefinjen in skorajda vojaško natančen. Izziv, s katerim se plesalci spoprijemajo pri izvedbi teh virtuoznih koreografij, dosega dih jemajoče sinhrono sodelovanje, ki ustvarja občutek lahkotne in privlačne igre. Vse tri koreografske stvaritve, ki so nastale v različnih obdobjih, so bile izvirno ustvarjene za Nizozemsko plesno gledališče," so zapisali na Festivalu Ljubljana.
Eden izmed najzanimivejših koreografov svoje generacije, Šved Alexander Ekman, se v svojih stvaritvah posveča vprašanjem bivanjskih simptomov današnjega človeka in tako je Left Right Left Right unikatna študija človeškega gibanja, prežeta s prefinjeno ironijo.
Podoben vtis ustvarja Handman Edwarda Cluga, koreografija, ki mu je s humorno inovativnostjo in podrobno prečiščenostjo celotne gibalne konstelacije prinesla nominacijo za prestižno nagrado benois de la danse v letu 2017.
Jirži Kylian pa je v Falling Angels uporabil minimalistično glasbo Steva Reicha, ki jo je ta ustvaril po lastnih vtisih ritualne glasbe iz Gane.
V vseh treh koreografijah nastopajo člani baletnega ansambla SNG Maribor, med njimi Catarina de Meneses, Asami Nakashima, Tetiana Svetlična, Tijuana Križman Hudernik, Yuya Omaki in gostujoči solisti, med njimi Ionut Dinita in Sytze Jan Luske.
Kot je pred marčevsko premiero v SNG Maribor povedal umetniški direktor mariborskega Baleta Clug, vse tri koreografije predstavljajo velik izziv za plesalce. "Sinhronost ima dih jemajoči učinek in daje občutek lahkotne in privlačne igre," je pojasnil. "Vsi trije projekti so izjemno dinamični in omogočajo plesalcu, da res dosega virtuozne trenutke, ob tem pa tudi uživa. Torej ne samo, da je podrejen disciplini, ki jo zahteva vsak izmed koreografov, ampak se na koncu tudi sam igra s tem," je dodal.