Gledališka uprizoritev se poigrava s pričakovanji mladih gledalcev o dejanjih kraljeviča, kraljične in vile, ki skrbi za speče dekle. Ob tem zastavlja vprašanje, kako naj se vedejo dekleta in fantje, kaj se od njih pričakuje in kdo je tisti, ki določa njihovo ravnanje.
"Da bi pritegnili mlade gledalce, smo v predstavo vključevali sredstva, za katera se nam je zdelo, da bi bila primeren magnet za otroke," je na današnji novinarski konferenci dejala režiserka. Odločili so se, da bo del predstave pripovedovan. Tako so se podali na trening v vrtec, da bi preverili, kako pripoved nagovarja otroke. "Njihov odziv je bil za nas zelo dobra izkušnja," je pojasnila.
Drugi del predstave je koncertni in tu so se ustvarjalci spraševali, kako bi na najprimernejši način komuniciral z otroci. "Ampak v določeni točki smo začeli slediti duhu tega, kar kraljična predstavlja in kar ona je, in smo zaupali, da bo to pravzaprav nagovorilo otroke," je še povedala Tjaša Črnigoj.
Motiv čarobnega spanca je poznan predvsem prek Trnuljčice bratov Grimm - tam je kraljevičev poljub tisti, ki prekine stoletni urok in prebudi spečo lepotico. A pravljice vsak čas in vsak kontekst pripoveduje po svoje, v skladu s svojimi vrednotami in družbenimi razmerji.
Leah Wilcox je sodobna avtorica, ki se je v svoji različici pravljice poigrala ravno z vprašanjem poljuba. Marsikaj je zasukala, zapisala "narobe" oz. zgodbo oplemenitila z "napakami". V njeni pravljici tako kraljevič išče zmaja, da bi ga ubil, in zasliši strašen zvok iz gradu, a na svoje veliko presenečenje tam namesto zmaja najde kraljično, ki smrči.
V predstavi, namenjeni predšolskim otrokom in učencem prve triade OŠ, igrajo Urška Taufer, Matija Rupel in Marjuta Slamič. Avtor glasbe je Miha Petric, sceno in kostume pa je oblikovala Tijana Todorović.