Festival, ki se zaključuje danes, je v gledališču Brooklyn Art House potekal od 19. novembra.
"Naš cilj je pionirsko uvajati nove metode pripovedovanja zgodb, ki gledališke oblike usklajujejo s trenutnimi znanstvenimi raziskavami ter spodbujati zanimive razprave o etiki in dejanskih posledicah teh odkritij," je povedala ustanoviteljica in umetniška vodja gledališča Transforma Tjaša Ferme, ki je tudi gonilna sila festivala.
V sklopu festivala so predstavili tri različna umetniška dela, ki so nastala v sodelovanju med dramatikom in znanstvenikom, na koncu pa so sledili pogovori, znanstvene predstavitve in paneli, ki so povezovali ustvarjalno in znanstveno skupnost.
Fruiting Body avtorice Hannah Simms v sodelovanju z znanstvenikom Andrewom Adamatzkyjem raziskuje računalnike iz micelija in njihov inovativni potencial pri obdelavi podatkov.
The Last Word Fareede Ahmed, ki jo je navdihnila raziskava Michaela Levina o robotih iz živih celic, raziskuje prihodnjo uporabo ksenobotov pri dostavi zdravil in čiščenju okolja.
Receptorji Aliyah Curry, ki temelji na delu Rose Rimler, pa pripoveduje o mladi ženski, ki sredi kaotične urbane pokrajine s pomočjo družabnih medijev išče zdravila za svoje hormonsko neravnovesje. V razpravi po predstavi je sodelovala tudi znanstvenica z inštituta Feinstein v New Yorku Polona Šafarič Tepeš.
"Vse te igre obravnavajo močne ženske like, ki se soočajo z zdravstvenimi težavami, in demistificirajo propagando o zdravju," je povedala Ferme.