Kot je po današnji predstavitvi sezone zpovedala direktorica in umetniška vodja MGL Barbara Hieng Samobor, naslov sezone Velika pričakovanja ni mišljen povsem optimistično. Seveda pa računajo, da se bo svet v letu 2022 "vzpostavil na novo". Da se bodo zgodile nekatere spremembe, ki se morajo na vseh področjih in da bo umetnost ter z njo gledališče kot morda najbolj neposredna in družabna oblika umetnosti med temeljnimi gradniki okrevanja po težkih dneh s korono. Sama gledališče razume kot prostor svobode, liberalnosti in širine in v tem duhu je oblikovan tudi repertoar MGL.
Iz sezone Zamujenih priložnosti ostajata avtorski projekt Človek v lupini v režiji Jerneja Lorencija, ki je nastal po novelah Antona Pavlovič Čehova ter Čehov Češnjev vrt v režiji Janusza Kice.
Sezono odpirajo s prvo slovensko uprizoritvijo črne komedije Zimska poroka izraelskega dramatika Hanoha Levina na Velikem odru. Režijo igre v kateri Levin razgali vso človeško plehkost, pritlehnost in pogoltnost, je prevzel Matjaž Zupančič. Premiera bo v četrtek.
Repertoar Velikega odra oktobra nadaljujejo s prvo slovensko uprizoritvijo drame Avgust v okrožju Osage ameriškega dramatika, scenarista in igralca Tracyja Lettsa, ki brez dlake na jeziku načenja tabuizirane teme, kot so odvisnost od drog in alkohola, disfunkcionalnost zakona, neozdravljiva bolezen, samomor in incest. Režijo je prevzel Janusz Kica.
Konec novembra se obeta tretja noviteta v slovenskem gledališkem prostoru - psihološki triler Izredne razmere nemškega dramatika in režiserja Falka Richterja v režiji Jana Krmelja.
K sodelovanju so ponovno povabili filmsko režiserko, scenaristko in dramatičarko Katarino Morano ter gledališkega režiserja Žigo Divjaka. Po naročilu MGL izpod peresa Katarine Morano nastaja drama z naslovom UsedlIne. S krstno uprizoritvijo besedila, ki raziskuje točko na koncu nekega življenja, odnosa, boja, hrepenenja, hotenja, upanja, bodo zaključili leto 2021.
Sezona na Velikem odru se bo končala s krstno uprizoritvijo muzikala Boljši svet avtorjev Ize Strehar, Ane Duša in skupine Kamerad Krivatoff v režiji Gregorja Grudna. Zgodba o neusmiljenem lovu in spopadu za poslednje zemeljske vire se navdihuje pri Jeanu Giraudouxu, natančneje pri njegovem Norica iz Chaillota.
Repertoar Male scene začenjajo z dramo Nekoč se bova temu smejala. Odrsko priredbo uspešnice Ljubezenski roman, ki jo je posebej za MGL napisala v Berlinu živeča sodobna hrvaška pisateljica, dramaturginja, performerka in režiserka Ivana Sajko, režira beograjska režiserka Anja Suša.
Rezidenčni avtor sezone je mladi Jaka Smerkolj Simoneti, ki so ga povabili, da napiše dramsko besedilo za igralko Jožico Avbelj. Izhodiščna asociativna nit bo vodila do romana Veliki Gatsby, uprizoritev Za en smaragd nastaja pod režijskim vodstvom Jane Menger. Premiera krstne uprizoritve bo oktobra.
Decembra bodo na Mali sceni krstno uprizorili dramo Olje črne kumine, zgodbo o družinskih odnosih. Filmska in gledališka režiserka Barbara Zemljič bo svoje novo besedilo o svetovih treh generacij, ki ne najdejo sožitja ali vsaj sočutja, tudi režirala.
Zadnja premiera na Mali sceni bo drama Samotna pot enega najpomembnejših predstavnikov dunajske moderne Arthur Schnitzler, režijo bo prevzel Dorian Šilec Petek.
Repertoarna novost sezone pa so avtorski projekti igralcev MGL. Letos so načrtovani trije: monoprojekt Matica Lukšiča z naslovom Vse to sem videla, ko sem letala mimo, Boris Ostan bo uprizoril delo Pravkar, zdaj, kmalu Niklasa Radströma, Lotos Vincenc Šparovec pa bo v monodrami Človek v morju spregovoril o svoji izkušnji ob padcu v Atlantski ocean leta 1993.