Mike Bartlett, rojen leta 1980 v Oxfordu, je po navedbah SNG Maribor eden najbolj plodovitih in najuspešnejših angleških dramatikov in scenaristov, ki z nabrušenimi dialogi in pronicljivim pogledom ustvarja slojevito prožne like. Te vpenja v zaostrene medsebojne in družbenopolitične kontekste in s svojstveno različico tipičnega angleškega humorja identificira številne nevralgične točke sodobnega Evropejca.
"Razlog, zakaj Bartletta navdušeno sprejemajo tako strokovni kritiki kot široko občinstvo, je, da zna na izviren, sproščen in provokativen način prikazati aktualnost in hkrati univerzalnost dnevno političnih tem... Pri tem uporablja enostavni televizijski - psihološko-verističen - realizem, odlično zna pisati dialoge in oblikovati psihološke profile nastopajočih likov," so zapisali v gledališču.
Dramski tekst Snežinka (2018) je bil naročen in krstno izveden v božičnem času v Oxfordu. Dogovor je bil, da lahko kot avtor po lastnem navdihu napiše "božično igro", ki pa mora imeti srečen konec. In takšen konec Snežinka tudi ima – oče in hči se po več letih odtujenosti in neizgovorjenih bolečih čustev pobotata in božič preživita skupaj.
"Snežinka je nazoren prikaz tega, kako se človekova intimna čustva in izkušnje povezujejo s političnimi prepričanji," je v članku Čustvena in politična občutljivost Snežinke zapisal dramaturg uprizoritve v mariborski Drami Vili Ravnjak.
Po njegovih besedah gre tako za intimno čustveno kot socialnopolitično dramo, predvsem pa za ponazoritev velikega in težko premagljivega razkoraka med današnjo srednjo oziroma starejšo in mlado generacijo. "Drama Snežinka je vzorčni model situacij, kjer majhna osebna nesoglasja ali pa nezmožnost predelave bolečih čustev prerastejo v velike in nepremostljive generacijske ter politične prepade," je izpostavil.
Po besedah režiserja Novaka so "uprizoritev osnovali predvsem na izjemni igralski prezenci zasedbe in Bartlettovih likih". "Rezultat bo kolaž narativnih form, od storytellinga do stand-upa, od pričevanja do intervjuja, ki vse razpirajo različne poglede na zasebno in politično, na javno in intimno. Upam, da ne bo umanjkala niti toplina in ambivalenten, a vsaj nakazano srečen konec," je navedel.