Kot so ob predstavi zapisali v SMG, "se zdi, da smo v stoletjih strašenja, katastrof in poskusov mobilizacije množic na točki, na kateri se nočna mora sedanjika kar noče končati, zato se utrujeni vrtimo v tem kalnem tolmunu, in edino, kar hočemo, je naša normalnost. Toda ne z leve ne z desne nam ne pustijo tja in vztrajajo pri strategiji ultimativnih strašilnih manevrov".
Kot je na novinarski konferenci povedal direktor SMG Tibor Mihelič Syed, je Strah in beda Tretjega rajha dvodelna predstava, ki v prvem delu podaja Brechtovo dramsko besedilo, v drugem delu pa ga poskuša odslikavati v sedanjosti. Dodatno gradivo k uprizoritvi so prispevali igralci ter dramaturg Milan Ramšak Marković, ki je prepričan, da je za odgovor na vprašanje, kje se nenehno motimo, treba pogledati navznoter.
Režiser je povedal, da se v predstavi ukvarjajo s fašizmom in ponovno privlačnostjo tega totalitarnega sistema. Po njegovem mnenju danes obstaja vrsta neposrednih dokazov, da misel o tem, da njegove ideje niso zanimive pri mladih generacijah, ne drži. S predstavo so si tako poskušali zastaviti vprašanje, zakaj se to dogaja, in deloma našli tudi odgovor.
Besedilo, ki ga je poslovenila Urška Brodar, je Brecht napisal v letih 1934 in 1935, ko so nacisti v Nemčiji že prevzeli oblast, avtor pa je bil v izgnanstvu. V tekstu je prikazal stopnjevanje nasilja v družinskem okolju različnih slojev, pa tudi geste upora. Kot je v gledališkem listu zapisal dramaturg, besedilo poleg podobe o nemški družbi 30. let prejšnjega stoletja predstavlja tudi nekakšen dokument o porazu.
V predstavi igrajo Damjana Černe, Janja Majzelj, Matej Recer, Blaž Šef, Stane Tomazin in Matija Vastl ter kot gosti Lina Akif, Jerko Marčić in Ivana Percan Kodarin.
Scenografijo in video je oblikoval Igor Vasiljev, kostume Belinda Radulović. Koreografinja je bila Ana Dubljević, glasbo je ustvaril Drago Ivanuša.