Anatomija srečanja je že v izhodišču dvojna, saj na eni strani ponuja srečanje treh elementov flamenka - petja, plesa in kitare, obenem pa predstavlja umetnice, ki so s svojimi potmi bistveno zaznamovale prostor, v katerem so delovale, so zapisali v plesno kulturnem društvu Flamenko, ki je producent predstave.
Za izhodišče predstave je Pandurjeva vzela pesem ameriške pesnice in pisateljice Sylvie Plath Zrcalo. Prek nje predstavlja Plathovo, veliko plesalko flamenka Carmen Amayo in Marijo. Slednja ima, kot je pojasnila Pandurjeva, dvojni pomen. Prehaja namreč od junakinje Marie de la O, po kateri je bil leta 1959 posnet tudi istoimenski španski film, pa vse do aluzije na sakralno Marijo. Pandurjeva si prek ženskih likov zastavlja vprašanje, kaj pomeni biti ženska. Dramaturginja predstave je Andreja Kopač.
Avtor glasbe, v kateri je v ospredju flamenko, je Vito Marenče. Flamenko ustvarjalci predstave jemljejo kot svoje izrazno sredstvo, je še povedala Pandurjeva.
Pojem flamenka se prvenstveno nanaša na petje, ob čemer večino pesmi v flamenku lahko spremlja ples. Enako velja za kitaro oziroma za pesmi, imenovane "palos flamencos". To so "družine" pesmi z enakimi karakteristikami in različnimi besedili ter interpretacijami, ki se razlikujejo po ritmični in muzikalni strukturi, po geografskem in zgodovinskem izvoru, a imajo skupno ime - flamenko, so zapisali v društvu Flamenko.
Ana Pandur je flamenko ples študirala med letoma 2002 in 2004 na akademiji Amor de Dios v Madridu pri mojstrici Merche Esmeraldi in drugih. Po vrnitvi v Slovenijo je ustanovila Plesno kulturno društvo Flamenko, ki je osrednja organizacija za razvoj, promocijo in poučevanje flamenka pri nas.
STA, 7. 11. 2013
V Gleju plesno-glasbena predstava Ane Pandur v ritmih flamenka
:
:
Povezani dogodki
STA,
22. 12. 2014
Severjeve nagrade Vesni Slapar, Kristijanu Gučku, Borutu Verovšku in Mirandi Trnjanin
SiGledal, STA,
7. 2. 2022
Napoved gledaliških dogodkov od 7. do 13. februarja
STA,
4. 10. 2017
Kolektiv Beton Ltd. na češkem in poljskem festivalu