Balijski plesalec v svojem najnovejšem delu obravnava svoje plesne izkušnje: učenje in raziskovanje plesa z masko ter iskanje prostora za lasten izraz - tako v telesu kot v maski lastnega obraza. V središču njegovega iskanja so lastna čustva in njihov izraz v obrazni mimiki, maski in govorici telesa, so sporočili iz Teatra Štrik.
Tjangkep izhaja iz besede tangkep, ki v balijskem plesu pomeni izraz obraza. Ta se pojavlja tudi v nepremični maski.
Balijski plesalec bo imel na avstrijskem Koroškem tudi delavnice. Na tridnevni delavnici v Celovcu bo Wibi Wicaksana učil osnovne elemente tradicionalnega balijskega plesa in plesa z masko, katerega osnova je obredna in ritualna.
Prvotno je bil ta ples nekaj svetega in intimnega, zato se pleše v templju, izvaja pa se tudi na javnih mestih in na festivalih za zabavo. Ples se ne obravnava kot umetniška oblika temveč kot naravni del našega življenja. Gibi so dinamični, zelo stilizirani, imajo velik in raznolik repertoar ter vključujejo tudi gibe iz vsakdanjega življenja.
Teater Štrik dogodke v Celovcu organizira ob podpori in pomoči skupine teatro zumbayllu. V Beljaku pa sodeluje z beljaško Kunst Raum.
Wibi Wicaksana je začel plesati pri desetih letih. Nastopal je v kraljevi palači Puri Saren Agung v Ubudu in za svoje nastope prejel več nagrad. Od leta 2015 razvija lastne predstave in trenutno pleše na Baliju v templju Dalem Apuh, na Indonezijskem inštitutu za umetnost, na festivalu umetnosti na Baliju in v muzeju Puri Lukisan. V Ubudu poučuje tradicionalni balijski ples z masko.
Leta 2021 je v okviru projekta Goethejevega inštituta plesal z indonezijskim ansamblom v berlinski Tanzfabrik, letos pa z ansamblom indonezijskih plesalcev (balijski ples v spremstvu gamelana) gostuje po različnih mestih v Franciji.
Tea Kovše je študirala dramaturgijo v Ljubljani in delala kot gledališka ustvarjalka in lutkarica v različnih slovenskih mestih. Yves Brägger je študiral arabščino, nemščino in ruščino v Zürichu, Ženevi in na Dunaju.
Leta 2019 sta preselita v Celovec na avstrijskem Koroškem. V času zaprtja države zaradi pandemije covida-19 sta skupaj razvila lutkovno srhljivko Črv in Miniaturno lutkovno gledališče MOŽ ter nato lani ustanovila Teater Štrik.