Martinez, nekdanji prvak Pariškega baleta, ki ga od nedavnega tudi umetniško vodi, si je predstavo zamislil kot klasično postavitev s sodobnejšim pridihom. "V koreografskem smislu delam s klasičnimi koraki, bo pa balet povsem fluiden, tekoč, čustven. Najpomembnejša v njem bodo čustva, ki jih bo najprej občutilo občinstvo," je napovedal.
Na enak način je k delu pristopil scenograf in kostumograf Inaki Cobos Guerrero. Izbral je tradicionalen pristop, pri čemer bodo kostumi poudarili razliko med plemiškimi in kmečkimi liki, scena pa bo vsebovala tudi atmosfero lebdenja, je pojasnil na nedavni novinarski konferenci.
V naslovni vlogi bo plesala prvakinja sanktpeterburškega Mariinskega baleta Anastasija Matvienko, ob njej bo v vlogi princa Albrechta solist ljubljanskega baleta Kenta Yamamoto. V vlogi Giselle bodo plesale še Chie Kato, Marin Ino in Nina Noč, kot princi pa še Filip Jurič, Filippo Jorio in Yujin Muraishi. Orkester ljubljanske Opere bo vodil ameriški dirigent Kevin Rhodes.
Balet, nastal po zgodbi nemškega romantika Heinricha Heineja, v dveh dejanjih prikazuje nasprotje med resničnostjo življenjske zgodbe v prvem in fantazijsko vsebino v drugem dejanju. Nesrečno zaljubljeno dekle s podeželja se, potem ko ji ljubezen stre srce, znajde v vilinskem svetu. Prvič so ga izvedli leta 1841 v Parizu v koreografiji Julesa Perrota in Jeana Corallija, od takrat pa se je uveljavil kot repertoarna klasika.
Martinez je Giselle lani postavil za hrvaški narodni ansambel, v ljubljanski Operi pa je bila nazadnje na sporedu leta 2019 v koreografiji kubanskega baletnika Howarda Quintera Lopeza.
Nocojšnji premieri bo v CD sledilo še sedem ponovitev.