Plesna predstava je nastala v koprodukciji CD in Plesnega Teatra Ljubljana (PTL). Koreografa in izvajalca predstave sta Magdalena Reiter in Milan Tomašik, medtem ko se pod dramaturgijo podpisuje Anja Golob.
Kot so navedli avtorji, ima Carta de Creencia v opusu pesnika Octavia Paza (1914-1998) posebno mesto, saj zgošča klasične teme njegove poetike, obenem pa gre najbrž za njegovo najbolj znano pesem.
Odrski prevod iz pesniške v plesno govorico predstavlja avtorsko interpretacijo pesnitve, ki je "zavestno vpeta v sedanjosti in v kateri so na formalni ravni ohranili strukturo jasno ločenih enot, poimenovanih po glasbeni partituri (kantata, koda)".
Cilj avtorjev je bil vzpostaviti jasen, natančen odrski jezik, ki vztraja v odprtem dialogu z besedilom, pomemben poudarek pa je bil v procesu dela namenjen tudi študiju sopostavitve dveh plesnih poetik, ki se na odru srečujeta prvič, so še navedli.
"Pazova pesem prostoru in času že uvodoma spodmakne tla ter nato partikularni intimni odnos, v katerega vstopimo, skozi številne premene razpira proti ontologiji ljubezni, ki se izmika dojemu skozi (zgolj) bližino dvojine," so zapisali. V podivjanem, smisla izpraznjenem svetu, v kakršnem živimo, služi tako med drugim tudi kot učinkovit poudarek tega, kar je zares bistveno.
Glasbo podpisujeta Nenad in Alen Sinkauz, za kostumografijo pa je poskrbel Alan Hranitelj, še piše na spletni strani CD.