Srhoj je k sodelovanju povabil umetnike, ki mu - vsak iz svojega medija, poetike in estetike - skozi skupno raziskovanje odpirajo nove vidike lastnega dela, so sporočili iz Nomad Dance Academy Slovenija.
Tako koreograf Jan Rozman v dialog s Srhojem prinaša generacijsko razliko in ukvarjanje s predmetenjem, ki rojeva animistični solo-duet, z Boštjanom Perovškom, skladateljem in oblikovalcem zvočnih prostorov, pa v živo gradita kompozicijo za plesalca in interaktivna tla. Raziskovalec in plesalec mnogoterih identitet - DISKOlektiv pa Srhoja vodi na pot preizpraševanja njegove baletne preteklosti, kot je Vergil vodil Danteja skozi najbolj izzivalne etape Božanske komedije.
Tri "potovanja" so umeščena v krovno potovanje: glasbeno-pogovorno-plesni jamming med Srhojem in glasbenikom in skladateljem Bowrainom - Tinetom Grgurevičem, je še zapisala Katarina Pejović. Kot meni, je "Večer plesnih solov torej svoje vrste paradoks, saj je v bistvu nenehna izmenjava in sad sodelovanja, tako med ustvarjalci tega večera kot tudi s publiko".
Pod koncept, soustvarjanje in izvedbo projekta se podpisuje Srhoj, ki je z Nomad Dance Academy Slovenija tudi producent predstave. Koreografije so delo Jana Rozmana in DISKOlektiva, za glasbeno kompozicijo Lesene letve ter zasnovo interaktivnih tal je poskrbel Boštjan Perovšek, za glasbo v živo Bowrain. Kostumografinja je bila Dajana Ljubičić.
Dejan Srhoj (1978) je svojo umetniško kariero začel kot baletni solist v ljubljanski Operi. Leta 2001 je zapustil baletni ansambel in skupaj z Goranom Bogdanovskim odprl nevladno organizacija Fičo Balet, v kateri sta se ukvarjala z umetniškim in pedagoškim delom na področju sodobnega plesa ter soustanovila balkansko plesno mrežo Nomad Dance Academy, v kateri Srhoj še danes deluje. Sodeloval je s številnimi koreografi in režiserji, njegovo delo pa je močno prežeto tudi s politikami samoorganizacije in kolektivnega dela. Od leta 2021 je predsednik Društva za sodobni ples Slovenije.