Zasebno se je petja učil pri sopranistki in pedagoginji Kseniji Vidali, debitiral pa je leta 1976 v mariborski Operi v vlogi Ernesta v operi skladatelja Gaetana Donizettija Don Pasquale. Pozneje je bil stalni gost ljubljanske Opere kot tudi drugih večjih oper v Evropi, gostoval je v ZDA in Kanadi, piše biografski leksikon Osebnosti.
Prepoznaven je bil predvsem po vlogah italijanske opere, med vidnejšimi so bile Arthur v operi Vincenza Bellinija Puritanci, Vojvoda v Rigolettu Giuseppeja Verdija ter Pinkerton v operi Giacoma Puccinija Madame Butterfly. Leta 1999 je pred uprizoritvijo te opere v ljubljanski Operi omenil zahtevno nalogo prilagajanja pevca domačemu jeziku.
Pinkerton, ki ga je pel, je bila vloga, ki ga je po njegovih besedah spremljala vse življenje ter mu je pomenila "uspeh in propad" obenem. Sicer pa je poudaril, da je bila tedanja postavitev v ljubljanski operi (1999) "vredna kateregakoli evropskega odra".