Novice z oznako "Napoved gledaliških dogodkov"
Nina Šorak: "Še vedno verjamem, da je glavna identifikacijska točka gledalca z gledališčem pravzaprav igralec." Več
Ivica Buljan: "Ne gre za to, da bi spreminjali svet, ampak da ga skušamo razumeti v njegovi kompleksnosti." Več
Nina Rakovec: "Pri ustvarjanju komedije se moraš imeti lepo, moraš biti sproščen, pustiti kreativi, da pride na dan, moraš se igrati, ponujati, morajo ti pustiti, da ponujaš." Več
Nejc Gazvoda: "Rad pišem o drugačnih stvareh, kot jih živim, rad pa se vedno znova vračam k skrajnostim človeškega bivanja, ker tam se vedno najdejo najbolj zanimive stvari. Ne bi rad delal nepomembnosti v umetnosti, če jih že počnem v življenju." Več
Ajda Rooss: "Lutkovne predstave so pogosto zelo provokativne, angažirane, inspirativne. Prepričana sem, da ima prav lutka to možnost, da se loti marsikatere tematike." Več
Zvone Šedlbauer: "Ljubiteljstvo mnogi razumejo kot frfravo zabavo polno anekdot in smešnih, diletantskih zapletov, a gledališče mora ohranjati žlahtnejše poslanstvo - sporočilo in intelektualni naboj." Več
Darja Reichman: "Ne glede na to, kako je vloga zapisana, jo vsak igralec izoblikuje po svoje, vanjo da svojo človeškost. Dva igralca ne moreta enako odigrati iste vloge." Več
Vesna Jurca Tadel: "Največji užitek je seveda občutek potešenosti (včasih bi lahko mirno rekla tudi katarze) po dobri predstavi – ta občutek, čeprav še tako redek, za nazaj in za nekaj časa tudi za naprej odtehta vse trenutke, ko se sprašujem, kako je možno, da gre v kaki predstavi vse tako narobe." Več
Maja Delak: "Ples je lepa, zanimiva, dinamična in spremenljiva umetniška zvrst, ki nenehno potuje in se razdvaja." Več
Zala Dobovšek: "Obisk gledališča je dragocen sociološki moment, doživetje, ki si ga otrok zapomni. Ne le predstava, ampak za obisk v najbolj osnovnem pomenu besede – stavba, vonj dvorane, mogočen zastor, tišina, mrak, luči – se vpisujejo v izkušnjo otroka in mladostnika, ki ga lahko fascinira, mu ostane v spominu ali pa ga celo zaznamuje za vse življenje." Več