Prevara s pretanjenimi in iskrivo duhovitimi dialogi odstira zakotja intimnega sveta protagonistov, polna izdajstev in prevar. Gre za klasični ljubezenski trikotnik, ki se dogaja v intelektualnih literarnih krogih, je povedal Fürst, ki v predstavi igra založnika Roberta. Njegova žena (Maša Derganc) je vodja galerije, njun najboljši prijatelj pa literarni agent Jerry, ki ga igra Jernej Šugman.
Po Fürstovih besedah sta se s Šugmanom nad Pinterjem, Nobelovim nagrajencem za književnost leta 2005, navdušila že v ljubljanski Drami, kjer sta sodelovala pri predstavi Vrnitev domov iz sezone 2008/2009. Po mnogih letih dela z režiserji sta se s Šugmanom odločila za prevzem režijske vloge in odgovornosti, ki prihaja z njo. Prepričala sta še Mašo Derganc, ki sprva ni bila navdušena, vendar so navsezadnje zelo uživali v procesu nastajanja predstave.
Sodelovali pa so tudi z zelo močno ekipo. V njej so bili scenografinja Barbara Kapelj Osredkar, kostumografinja Nadja Bedjanič in oblikovalec luči Andrej Hajdinjak. Pinterjev tekst iz leta 1978 je prevedla Lija Pogačnik.
Preigravanje ljubezenskega trikotnika se retrogardno odvije v devetih prizorih in gledalca popelje od izpraznjenega konca do nabitega začetka, so sporočili iz Siti Teatra BTC.
Pomembna novost, ki jo prinaša nova sezona teatra, je posodobljen oder, ki omogoča izvedbo tehnično zahtevnejših projektov. Med njimi bo na primer muzikal Manjka mi, manjka v režiji Gašperja Tiča, ki vključuje glasbo v živo, vrhunske plesalce in nastop Romane Kranjčan. Premiera muzikala bo 26. oktobra.
Dogodek sezone bo po besedah organizatorjev gostovanje avstralske zasedbe The Umbilical Brothers, s predstavo Creeps večkrat nagrajenega nemškega avtorja Lutza Hübnerja pa bo gledališče v program prvič uvrstilo lastno produkcijo za najstnike.
STA, 14. 10. 2011
SiTi Teater BTC v novo sezono s Pinterjevo Prevaro
:
:
STA,
10. 11. 2014
V LGL že 400. ponovitev predstave Kdo je napravil Vidku srajčico
STA,
19. 10. 2017
V Velenju slovenska premiera projekta Balkan Dance Project Vol. 3
STA / Alenka Vesenjak,
14. 12. 2012
EPK tudi kot slika družbeno-kulturnega stanja