Bistvo konverzacijske drame francoske dramatičarke Yasmine Reza Bog masakra (2006) je, da nič več ne velja in funkcionira: ne solidarnost med spoloma, ne pripadnost zakonskemu partnerju, ne kultiviranost in politično korektno ravnanje, ne družbeni angažma, navaja Šentjakobsko gledališče na svoji spletni strani.
Kot je pojasnil Kobal, zgodba sprva govori o agresiji kot splošnemu pojmu, o zelo enostavni agresiji med dvema najstnikoma, ki se stepeta v parku. Eden odnese celo kožo, drugi pa je poškodovan, kar privede do srečanja njunih staršev, da bi poskušali zgladiti spor. "Sprožijo se tudi drugačni mehanizmi in prisostvujemo širšemu pomenu besede masaker," je pojasnil Kobal.
"Predstava je včeraj doživela odprto generalko in bila dobro sprejeta. Traja eno uro. Zelo dobri štirje igralci so se z veliko bravuroznostjo lotili teksta, ki je izključno verbalne narave," je povedal. Ob tem je poudaril, da predstava ni čista tragedija, ampak da se vmes pojavijo komični elementi, ki so smešni v danem kontekstu.
Like upodabljajo Anja Glušič, Žiga Sedmak, Mirjam Sedmak in Grega Usenik. Za prevod je poskrbel Aleš Berger, pod scenografijo se podpisuje Ana Rahela Klopčič, pod kostumografijo Bojan Vister. Predstavo je režiser Kobal, ki je izbral tudi tudi glasbo, postavil na malo sceno. Že ob prevzemu umetniškega vodstva v maju je namreč napovedal, da želi odprti nov oder, ki ne bi bil abonmajski, pač pa bi ponujal bolj drzne predstave.
Letošnja sezona bo skupno ponudila šest premier. Med drugim bodo prvič sodelovali v koprodukciji. Z gledališčem Toneta Čufarja Jesenice bodo novembra na oder postavili predstavo po predlogi romana Petelinji zajtrk Ferija Lainščka. Predstavo bo režiral Gojmir Lešnjak - Gojc.
Zvrstili se bosta dve premieri, ki ju je režiral Jaša Jamnik, to sta še komedija Erica Chappella O mrtvih samo dobro in komedija škofjeloškega Loškega odra Svetniki avtorja Michaela Hollingerja. Krstno bodo uprizorili še kriminalko avtorja Reginalda Rosea Dvanajst mož, ki jo bo na oder postavila Ira Ratej in komedijo Iztoka Lovrića Ne šlataj - 220 V! v režiji Gorazda Žilavca.
V Šentjakobskem gledališču so v teh mesecih ustvarili nekaj novosti, ki bodo po prepričanju Kobala prispevale k boljšemu delovanju teatra. Ustanovili so umetniški svet, s katerim bo direktor izbiral bodisi besedila bodisi umetniško pot teatra, in uredniški odbor, ki se bo ukvarjal s podobo teatra v medijih, na družbenih omrežjih in spletni strani.
"Trudimo se, da vrnemo teatru nek občutek pripadnosti s strani članov. To se je morda malo razvodenelo v zadnjih letih," je še poudaril Kobal, ki je med pričakovanji za naprej izpostavil še prenovo šentjakobskega odra, ozirajo pa se tudi že proti 100. obletnici gledališča.