Uprizoritev Mario in čarodej Slovenskega stalnega gledališča (SSG) Trst po noveli Thomasa Manna v dramatizaciji Tatjane Doma in režiji Ivane Djilas je prejela tantadruja za najboljšo predstavo v celoti. Kot piše v utemeljitvi, je uprizoritev primer učinkovitega sozvočja uprizoritvenih elementov v premišljeni režijski uglasitvi Ivane Djilas.
Avtobiografsko pripoved nemškega nobelovca o družinskih počitnicah v Italiji v času Mussolinijeve vlade dramatizacija Tatjane Doma spretno izoblikuje v pisateljevo izpoved ter pri tem omogoči udejanjenje prizorov iz njegove pripovedi in svojevrstnih značajev, ki izidejo iz Mannove satire fašizma.
"Čas njenega nastanka koncizno zajame kostumografija Jelene Proković, v usklajenosti z masko Iryne Neveza in Tine Lovrič, ki daje nastopajočim videz nekakšne uniformiranosti takratnega časa in ujame mannovsko razmerje med dekadenco in ekspresionizmom, medtem ko scenografija Sare Slivnik izčiščeno upodobi letoviško prizorišče z uokvirjenim peščenim bazenom kot prostorom igre, in tako opozarja na dejstvo, da je vse skupaj iluzionistična škatla, v kateri ni nič, kot se zdi," med drugim še navaja utemeljitev. Predstava je bila premierno uprizorjena aprila v Trstu.
Član novogoriškega gledališča Jure Kopušar je tantadruja prejel za tri zelo različne in hkrati izjemno večplastne vloge, ki so ga po oceni žirije v vsej svoji kompleksni človečnosti z zrelo igro približale občinstvu. Prejel jo je za vloge Azazella v uprizoritvi Mojster in Margareta po romanu Mihaila Bulgakova v dramatizaciji in režiji None Ciobanu, Haimona v uprizoritvi Antigone Dominika Smoleta v režiji Luke Marcena, ter več vlog v uprizoritvi Nenadoma, reka avtorja Dimitrija Kokanova v režiji Kokana Mladenovića.
Jaka Varmuž pa je prejel tantadruja za (ne)vidne dosežke, in sicer za oblikovanje svetlobe v uprizoritvi Mali princ avtorja Antoina de Saint-Exuperyja v dramatizaciji Helene Šukljan in Ivana Lobode, tudi režiserja uprizoritve, ki je nastala v produkciji Gledališča Koper v sodelovanju s Hišo 2.6. Premierno so jo uprizorili lani.
Kot je navedla žirija, je v uprizoritvi oblikoval večnivojski prostor mehkih svetlobnih prizorov, prav z oblikovanjem luči pa mu uspelo ustvariti čudežne ter fantazijske nianse prinčevega potovanja.