Helverjeva noč je drama o nenavadnem paru, umsko zaostalem mladeniču Helverju in njegovi resignirani rejnici Karli, ki živita v majhnem prostoru, v mraku, revščini, osamljenosti, obkrožena s fanatičnim nacizmom, ki z ulic vdira tudi v njun dom. Ideologija zla z vso brutalnostjo vdre v intimni svet in zapleteni odnos med Helverjem in Karlo. Drama poljskega pisatelja Jarosława Świerszcza, znanega pod psevdonimom Ingmar Villqist, je metafizična refleksija jeze in skrajnega obupa ter nemoči ob zmeraj hujši in neizbežni grožnji nacizma.
»Igralca sta preprosto živela vsak trenutek odrske zgodbe – Blaž je izjemen v spreminjanju svojih stanj – od brutalnega opranoglavega uniformiranca do čustvenega, otroško razumevajočega mentalno zaostalega fantiča, Darja je v eni zagotovo življenjskih vlog vdana v življenjsko usodo, hkrati pa trdna v svojih odločitvah vse do bridkega konca. Večkratni aplavz igralcema na koncu je bil najlepši dokaz enotnih misli celotnega avditorija.« (Igor Kavčič, Gorenjski glas)
»Že v besedilu so natančni opisi interierja, sobe s hrupom podivjane drhali zunaj, opremljene kar najbolj veristično, scenografinja je Urša Loboda, kostumografinja Belinda Radulovič, in tej mimetičnosti in historični prepoznavnosti je režija Alena Jelena ob dramaturški podpori Marinke Poštrak kar najbolj sledila. Pozornost je tako ob bogati zvočni kulisi, prispevku Darje Hlavka Godina, za katero poskrbi komocija zunaj tega zadnjega provizoričnega zapika, prenesena na čim bolj prepričljivo in stopnjevano, vse do roba in mejnih igralskih stanj prignano in napeto igro obeh protagonistov.« (Matej Bogataj, Delo)