"Zamajemo perspektivo: zavrnemo tradicionalno razmerje med plesom in koreografijo. Vprašanja vzniknejo: Če je koreografija vse in povsod, pod kakšnimi pogoji postane odsotna? Kako bomo obravnavali to spremembo?" se ob plesni kreaciji sprašuje Kejžar in jo navezuje na gibanje Afrodite, boginje ljubezni, lepote in seksualnosti. Njen nastanek v predstavi obudi podobe nepravilnih ritmičnih vzorcev, prestavljanje teže z ene na drugo stran in penjenje. Afrodita je namreč vzniknila iz pene, ko je Kronos razrezal očetove genitalije in jih vrgel v morje.
Kejžar ob nastopu zastavlja vprašanje, kako bomo potovali od enega do drugega vzorca. "To je zgodba o gibanju med določenostjo in nedoločenostjo," je zapisal.
Kot pedagog in gostujoči koreograf Kejžar redno sodeluje z institucijami, kot so amsterdamski SNDO, salzbruški SEAD, dunajski ImpulsTanz, tajvanska TUNA, moskovski TSEH in singapurski Frontiere Dance Land.
Njegova dela so bila predstavljena po vsem svetu, med drugim v Rusiji, Indiji, Španiji, Bolgariji, Srbiji, Grčiji, Turčiji, na Kitajskem, Nizozemskem in Poljskem. Kejžar je tudi iniciator in avtor koncepta za niz plesno-umetniških festivalov Spider, Spider Expand!, Spider White in Spider Slang, ki od leta 2010 potekajo v šestih evropskih mestih: Lyonu, Berlinu, Atenah, Zagrebu, Bruslju in Ljubljani.
Med koreografijami, ki jih ustvarja na vseh koncih sveta, zadnje čase najbolj izstopata predstava True Romance, v kateri nastopata Fernando Belfiore in Peter de Vuyst, ter verbalizacijska trilogija predstav Hit, White in Rave. Lani je prejel nagrado Ksenije Hribar za plesni opus.
Scenografinja je Petra Veber, kostumografinja pa Tina Pavlin. Obema je pri zasnovi pomagal Kejžar. Za zvok skrbi Florence Bujard, tehnični vodja je Igor Remeta, producent pa Žiga Predan.
Ponovitvi predstave Preživljati čas plesaje: Gibanje Afrodite v Stari mestni elektrarni bosta 10. in 11. aprila.