Maska, 21. 7. 2016

Izšla je nova številka Maske

61. Ko ne delaš pri kakem projektu, se pripravljaj na naslednjega, četudi še ne veš, kateri bo. Beri, glej, poslušaj, govori, razpravljaj, mreži se, mreži se, mreži se, druži se, sestankuj, razpravljaj, mreži se, beri, glej, beri, beri, poslušaj, mreži se, mreži se, mreži se, druži se, razpravljaj, sestankuj, mreži se. (Nika Arhar, Pia Brezavšček, Katja Čičigoj, Saška Rakef, Jasmina Založnik: POSTANI IDEALNI KULTURNI DELAVEC V 86 KORAKIH – PRIROČNIK; Maska, št. 175–176)
:
:

Oblikovanje naslovnice: Ajdin Bašić

V poletni številki Maske urednica Amelia Kraigher v uvodniku z naslovom Za brezpogojno svobodo umetniškega raziskovanja med drugim razmišlja: "Kako naj se izmaknemo prevladujočemu razpoloženju sveta? Kaj naj storimo, da bi maske, ki so zakrile ideje o možnosti drugačnih načinov produkcije in mišljenja, padle?". Nova številka, poleg kolumne Ane Schnabl, prinaša tudi pogovor z Eyalom Weizmanom, ustanoviteljem in direktorjem Inštituta za forenzično arhitekturo pri Goldsmith (Univerza v Londonu) in Anselmom Frankejem, kuratorjem oddelka za vizualne umetnosti pri Hiši kultur sveta iz Berlina, Post-futuristični manifest, prispevek o procesualno konceptualnem gledališču Dragana Živadinova, članek o glasu, ki se poglablja v odnos med besedilom in glasom, med besedilom in njegovimi glasovi, razpravo o zagati gledališke terminologije, revizijo  dveh minulih festivalov: Praškega kvadrienala in Puljskega mednarodnega festivala PUF ter za konec še kritike brez pridevnikov. 

Maska