Gibanica, 21. 11. 2014

Izbrane so predstave za 7. Gibanico

Gibanica od leta 2003 bienalno ponuja nabor najboljših sodobnoplesnih izdelkov domačih producentov in velja za najpomembnejšo sodobnoplesno platformo pri nas. Med 19. in 21. februarjem 2015 se bodo izbrane predstave izvajale v Cankarjevem domu, Stari mestni elektrarno – Elektro Ljubljana, Plesnem teatru Ljubljana ter Španskih borcih.
:
:

Danes je jutrišnji včeraj / Foto: Nada Žgank

Uvod v tokratno izdajo, ki bo 18. februarja v Cankarjevem domu in v Slovenski kinoteki, bo s posvetom in filmi posvečen delu Ksenije Hribar, sobotni program pa bo vključeval okroglo mizo o koreografskih praksah.

Program 7. Gibanice je v celoti, z izjemo predstave Maje Delak Kaj če, ki si je kot zmagovalka strokovne žirije Gibanice 2013 s predstavo Sramota zagotovila uvrstitev v program Gibanice 2015, izbrala mednarodna tričlanska komisija v sestavi: Iva Nerina (Hrvaška) – plesna kritičarka, Nina Meško (Slovenija) – samostojna strokovna svetovalka za ples in Marc Olivé López (Španija) –  programski vodja Mercat de les Flors.

Komisija je v svoji utemeljitvi k izbranim predstavam med drugim zapisala: »Iskali smo močne in avtentične umetniške pozicije, ki pomikajo formo in vsebino sodobnega plesa onkraj varnih območij in znanih strategij bodisi v formatu, performativnosti, času, vsebini, povezavi z zvokom ali interakciji z realnostjo.«

Program (po abecednem redu):

Maja Kalafatić, Maria de Dueñas López: BETWIXT

Andreja Rauch Podrzavnik: ČAS TELO TRIO

Loup Abramovici, Bara Kolenc, Teja Reba: DANES JE JUTRIŠNJI VČERAJ

Leja Jurišić, Teja Reba: DRUGA SVOBODA

Matej Kejžar: HIT

Barbara Kanc: ISKANJE BREZ NASLOVA

Maja Delak: KAJ ČE

Irena Tomažin: OKUS TIŠINE VEDNO ODMEVA

Sebastijan Geč, Milan Loviška, Otto Krause: PO TEM, TOREJ ZARADI TEGA

Milan Tomášik: SEZONA LOVA

Jurij Konjar: V ISKANJU MIROVANJA

Jurij Konjar: ZA JULIANA MER-KHAMISA

Zgoščen prikaz plesne ustvarjalnosti na Slovenskem, ki ga ponuja Gibanica, bo tudi tokrat dragocena informacija tako za vabljene tuje selektorje kot za domače občinstvo.