Gibanica, 18. 2. 2013

Delavnica Klausa Ludwiga na Gibanici

Prijavite se na delavnico Bond, James Bond v kulturi ali »Kdo bo koga poklical?«, ki bo potekala v programu festivala Gibanica. Klaus Ludwig, eden od selektorjev, bo vodil delavnico v organizaciji MREŽE.
:
:

Klaus Ludwig / foto Senna Mertens

Na delavnici, ki bo potekala v petek, 22. in soboto, 23.2.2013 od 10.00 do 13.00 ure boste dobili temeljit vpogled v kreativno sodelovanje med umetniki in producenti. Zakaj bi čakali, da vas producent pokliče in izbere projekt, ki leži v predalu?

Prijave pošljite do četrtka, 21.2.2013 na naslov: sonja.velkavrh@gibanica.eu

***
Kako lahko spremenimo in popestrimo paradigmo, ustaljeni način komuniciranja med  umetniki in producenti? Jo lahko? Seveda. Vedno. Ponujamo nekaj predlogov:
Ni se potrebno zavezati in predati 100% enemu delodajalcu.
Gre za ponudbo fleksibilnih storitev, ki se prilagajajo potrebam posameznih umetnikov. Teme prvega dne bodo:
Odprt dialog
Deljena odgovornost.
Fleksibilnost.
Menjavanje vlog.
Artikulacija umetnikov potreb in zahtev.
Odgovornost odločevalcev pri produkciji
Dialog s partnerji, koproducenti in vodji prizorišč o različnih načinih sodelovanja.
Sedem magičnih besed.

Resda pregovorna magičnost domačega okolja dela iz samozaposlenih, nezaposlenih, skratka pretkanih kulturnih delavcev v Sloveniji multipraktike: vsi znajo vse delati. Lahko se samorealizirajo kot producenti, umetniki, sami svoji promotorji. Praviloma pa sledimo utečeni praksi. Ne kličejo producenti umetnikov, ampak umetniki kličejo producente.
Kako je to na tako majhnem prostoru sploh mogoče.
Producenti bi se morali boriti za naklonjenost umetnikov in ne obratno.

Zato smo se odločili povabiti Klausa Ludwiga, ustanovitelja, direktorja in vsestranskega sodelovalca, ki bo na delavnici delil svoje izkušnje z vzpostavljanjem belgijske agencije Caravan Production. V kratkem času se je agenciji uspelo vpisati v mednarodni kulturni kontekst. Agencija Caravan Productions deluje za umetnike s področja uprizoritvene umetnosti in vseh ostalih trans- disciplinskih področij sodobne umetnosti. Ponuja fleksibilne storitve, od produkcije, postprodukcije, administracije, finančnega svetovanja in promocije.
Kakšna je skrivnost njene uspešnosti? Kot pravi Klaus je čarobni napoj zelo enostaven.

Na konkretnem primeru bo poskušal tudi odgovoriti na vprašanje: Kako se nepredvidljivi in neizmerljivi umetniški proces prepleta s preračunljivim in strateškim procesom kulturne produkcije, ki želi odpirati nova polja za umetnost in njeno občinstvo?  

Udeleženci bodo drugi dan spregovorili o svojih konretnih projektih, problemih....Klasu Ludwig vas bo mentorsko opolnomočil.

***
Klaus Ludwig
Potem, ko se je uril v davčnih in ekonomskih sferha je Klaus Ludwig svoj hobi ples  utrjeval na znameniti plesni belgijski šoli P.A.R.T.S. Delal je tudi kot računovodja pri Art Consult. Kasneje je delal je za Arab festival Points 5 in organiziral Tanznacht’08 v Berlinu. Leta 2008 je s tremi kolegi ustanovil Caravan Productions. Od januarja 2013 dela kot finančni direktor STUK Arts Center v belgijskem Leuvenu.

Caravan Production
Že samo ime agencije pove, da gre za mobilno, prilagodljivo strukturo. Nanjo se lahko obrnejo tako mladi, ki začenjajo, kot tudi bolj prekaljeni umetniki. Skupine, posamezniki, organizacije, kolektivi, producenti ... vsi so dobrodošli. Nihče ni primoran na popolno predanost, agencija se prilagaja posameznikom in ostalim glede na njihove potrebe. Z nekaterimi umetniki sodelujejo na daljši rok, omogočajo jim mednarodno prisotnost in odmevnost. Osnovna orodja delovanja so dialog in deljena odgovornost. Carvan production podpira Flamska vlada, je del rezidenčnega progama  Kunstenfestivaldesarts. Sodelujejo z: Benjamin Vandewalle, Carly Wijs, Daniel Linehan, Eleanor Bauer, GoodMove, Fabian Barba, Busy Rocks, K&K, Ruth Becquart & Kyoko Scholiers, Tuur Marinus, Busy Rocks, Ula Sickle.

Gibanica