Marcen je na novinarski konferenci med drugim povedal, da predstava tematizira sodoben svet, v katerega smo postavljeni, in v katerem se zdi, da smo pogosto nevidni in odvečni.
Za dramaturginjo predstave Tatjano Doma pa je predstava v prvi vrsti romantični triler. Gre za dinamično komedijo, ki je polna nenavadnih preobratov, in v kateri igralci nimajo predaha.
Poglej me! je komedija, ki združuje elemente situacijske in verbalne komike, elemente komedije nravi, mestoma tudi kriminalke in romantičnega trilerja. Protagonist je Phil, prijazen mladenič, ki je diplomiral iz filozofije, zdaj pa dela kot pomočnik računovodja Normana v nekem podjetju. Na smrt je zaljubljen v šefovo tajnico Sophio, ki je prav tako diplomirana filozofinja.
Sanjari o njuni skupni prihodnosti in srečnem življenju. Njegova zagledanost v Sophio je v zabavo celotnemu podjetju, pri čemer ona o tem ne ve ničesar. Phila sploh ne pozna, še več, niti ne ve, da obstaja. Poročiti se namerava s šefom, ki sicer ni prijazen, kot je Phil, a ji na prvi pogled lahko omogoči srečno in lagodno življenje.
Toda to Phila ne ustavi. Hoče dokazati, da je lahko tudi on dobra izbira zanjo. A tu nastopi težava, saj ga Sophia ne zazna, zanjo je popolnoma neviden. V njenem svetu ne obstaja, zdi se, kot da živita v vzporednih resničnostih. Ona je v svojem svetu osredotočena na prihodnost s šefom, Phil v svojem svetu hrepeni po njej, nekje pa obstaja še ženska, ki hrepeni po Philovi pozornosti.
V predstavi, katere besedilo je prevedla prevajalka Tina Mahkota, bodo zaigrali Žan Brelih Hatunić, Lucija Harum, Aljoša Koltak, Lovro Zafred, Đorđe Dimitrijević in David Vitez.
Scenografinja je Sara Slivnik, kostumografinja Ana Janc, skladatelj Mitja Vrhovnik Smrekar, oblikovalka giba Lara Ekar Grlj.
Po petkovi premieri bodo v Gledališču Celje v sodelovanju s časopisno hišo Večer podelili Večerovo nagrado za igralske dosežke v sezoni 2021/22, ki jo bo prejela igralka Maša Grošelj za vlogo Ž v uprizoritvi Klinc Mika Bartletta v režiji Petra Petkovška ter vlogo Sofie v uprizoritvi Dolg Alexandre Wood v režiji Juša Zidarja.
Kot je žirija zapisala v obrazložitvi nagrade, je obe vlogi odigrala naravno, zanesljivo, natančno in z občutkom za soigro. "Obe nagrajeni vlogi Maše Grošelj ostajata v spominu, saj sta močni in ranljivi, polnokrvni, predvsem pa iskreni. Mašina lika sta različna, pa vendar imata skupno jedro. To je žareča ženska energija, ki s prodorno sporočilnostjo in z množico občutij nagovarja občinstvo. Igralka na odru živi v vseh odtenkih ženske duše, izžareva jo s polnostjo čutov, čustev, misli in intuicije. Odrska prezenca Maše Grošelj priča, da mlada igralka s svojim talentom in disciplino raste v močno, karakterno in tenkočutno umetnico, ki pri svojem delu išče čistost. Občinstvo zato lahko občuti njeno predanost poklicu in osebno dostojanstvo," še piše v obrazložitvi nagrade.