V uvodniku Borisa Vezjaka lahko beremo o pojmu čuječnosti, filmski urednik Matic Majcen pa objavlja intervju z britanskim režiserjem Asifom Kapadio.
Tematski sklop Prihodnost analogne fotografije je pripravila Nataša Kovšca. Znotraj sklopa sledijo še pogovor s fotografom Borisom Gaberščikom, članek umetnostnega zgodovinarja Dejana Sluge in članek filozofinje Marine Gržinić.
Maša Žekš piše o poletni razstavi Boruta Kranjca, Jernej Čuček Gerbec pa ocenjuje razstavo Adriana Pacija Valovi in pogledi.
Glasbeni urednik Igor Bašin ocenjuje albuma dveh medijsko precej spregledanih skupin, prekmurske Moving as a giant in ljubljanske Svojati, Katarina Juvančič pa album losangeleške skupine LA LOM (Los Angeles League of Musicians).
Petra Samec Stefančič, Martina Potisk in Robert Kuret ocenjujejo tri prozne knjige treh mladih slovenskih pisateljic: Zajtrk prvakinj Liu Zakrajšek, Plagiat Anje Mugerli in September Ane Schnabl. Tina Bilban je napisala kritiko poljudne knjige športnega novinarja Slavka Jeriča Statistika za začetnike.
Sledijo še ocene treh dokumentarnih filmov. Matic Majcen piše o palestinsko-norveškem dokumentarcu No Other Land. Muanis Sinanović predstavi srbsko-slovenski dokumentarec Stekleničarji. Katarina Juvančič piše o ameriškem dokumentarcu Joan Baez: Jaz sem hrušč. Marko Stojiljković se je navdušil nad filmom Zver.
Številko zaokroža premislek Blaža Lukana, selektorja letošnjega Festivala Borštnikovo srečanje, ki iz zapiskov, ki si jih je delal ob ogledu več kot sto predstav gledališke produkcije leta 2023, razkriva dva svoja dovolj ohlapna selektivna kriterija – kriterij konteksta in kriterij novih, izvirnih uprizoritvenih znakov oz. jezika – in piše o na različne načine izstopajočih predstavah.
Uvodnika Nataše Kovšca in Borisa Vezjaka ter povzetek vsebine so dostopni na spletu.