Diptih Kindertotenlieder je navdihnil cikel pesmi Friedricha Rückerta (posvetil jih je lastnim preminulim otrokom), na glasbo Gustava Mahlerja, ki je pesmi uglasbil. Pojavitev (Appearance) se osredotoča na raziskovanje mladosti, njene naivnosti, izginevanja in minevanja. To počne izredno izvirno, saj poleg profesionalnega plesnega ansambla, izvirne vizualne podobe in žive glasbene izvedbe pesmi poje lokalni otroški pevski zbor. Krhkost in ranljivost mladih petih glasov spremlja klavirska interpretacija Francka Krawczyka, utemeljena na motivih Mahlerjeve izvirne partiture, izginevanje mladosti ter soočanje s trdim in neodpuščajočim svetom odraslih pa se »preliva« skozi perfektno gibalno govorico marsejskega baletnega ansambla.
Če je Pojavitev zgodba o vsem tistem, kar je mogoče doživeti zgolj v mladosti ter se lahko zgolj samo še spominjamo oziroma oživljamo v domišljiji in spominih, potem je Izginotje soočanje z odhajanjem, z minljivostjo. Glasovi, ki so bili še v Pojavitvi živi, tokrat nastanejo zgolj kot spomin, kot slika – podoba – nečesa, kar je nekoč bilo, kot reminiscenca. Ostajajo telesa, odrasla, zrela, močna, a že zaznamovana z znaki minevanja, razkrajanja, izginotje naivnosti in intuicije. In ravno v tem procesu gre ves čas za soočanje spominov, ki jih je mogoče s sodobno tehnologijo – projekcijo – vseskozi ohranjati, ter resnična telesa dvajsetih plesalcev, ki se na tudi na Gallusovem odru že preverjeno vrhunsko bojujejo za ohranjanje podob in lovljenje za vedno izginulega časa.