Mila Raua in cikel Campovih projektov, v katerih uveljavljeni režiserji ustvarijo predstavo za odrasle z otroki, smo na Mladih levih že gostili. To so bili Hate Radio in Moskovski procesi Mila Raua ter Next Day (Philippe Quesne) in Before Your Very Eyes (Gob Squad). Za politično-dokumentarno-gledališki teren predstave Pet lahkih komadov (naslov namiguje na cikel petih štiriročnih klavirskih etud, ki jih je Igor Stravinski napisal kot učno gradivo za svoje otroke) je Milo Rau, veteran dokumentarnega in politično angažiranega gledališča, ki rad dreza v tabuje, izbral primer Marca Dutrouxa, belgijskega morilca in pedofila.
Predstava se giblje po spolzkem terenu škandaloznega primera, ki je pretresel javnost in izzval množične proteste; a vendar se izogne moraliziranju, patetiki in poenostavljanju. Milo Rau se ne zadovolji s tem, da bi prikazal monstruoznost Dutrouxa – v predstavi ga uvidimo bolj kot simptom politične situacije, Dutroux postane tako tudi boleča metafora Belgije in njenega kolonializma. Ne zadovolji se tudi s tem, da bi bili otroci nosilci resnice, nedolžnosti ali boljše prihodnosti, raje skupaj z njimi raziskuje ontološka in eksistencialna vprašanja gledališča in življenja: zločin, smrt, krivdo, svobodo … Edini odrasli na odru je pravzaprav tisti, ki ustvarja potujitveni učinek, ki v prizorih, ko otroci v maniri psihološkega realizma poustvarjajo situacije različnih vidikov Dutrouxovega primera, v njih spet prikliče otroškost. V predstavo zremo brez solz in zato tudi brez katarze – morda je edini odrešujoči moment prav ta, da otroci so.