Gledališka predstava.
Sodobna odrska interpretacija grškega mita o Medeji v režiji Corinne Eckenstein sloni na večletnem sodelovanju z mladimi ženskami* brez prave družbene vidnosti in vpliva. Zaradi predsodkov do njihovega porekla, barve kože, spola, spolne usmerjenosti ali političnih stališč jim lastna domovina – Avstrija – vsiljuje občutek tujosti. Medeja kot lik tujke, ki se upira asimilaciji, s svojo brezkompromisno držo pa vzbuja tako strah kot občudovanje, je bila ustvarjalkam v veliko oporo pri razmisleku o tem, kako visoko ceno so pripravljene plačati za vključenost v družbo.
"V resnici ni bilo mišljeno, da bi bili naši glasovi, obrazi, telesa in misli opaženi. Čeprav se politika lomi na naših hrbtih, vanjo nismo bile vključene, dokler nismo nenadoma postale »sistemskega pomena«. Kot medicinske sestre, blagajničarke, frizerke, čistilke in igralke se osvobajamo od pričakovanih vlog in prvič vstopamo v javni prostor kot zahtevne in odločne Medejine hčere."
– Produkcija Medeja