Nemški dramatik, režiser in igralec Lutz Hübner (1964) je vsestranski gledališki ustvarjalec. V devetdesetih letih prejšnjega stoletja je napisal več kot dvajset besedil, ki so bila uprizorjena na nemških in tujih odrih. Od leta 2001 pri pisanju sodeluje s Sarah Nemitz, skupaj pa sta napisala več kot dvajset dramskih besedil. Za svoje delo je prejel več uglednih nagrad in je eden najbolj uprizarjanih sodobnih nemških dramatikov od poznih devetdesetih let prejšnjega stoletja do danes. Lutz Hübner piše drame za odrasle in mladino, operne librete, leta 2015 je v kinematografe prišla filmska adaptacija uspešnice Hübnerja in Nemitzove Frau Müller muss weg (2010). Film z zvezdniško zasedbo je videlo več kot milijon gledalcev in je prejel številne nagrade. Dramsko pisanje Lutza Hübnerja odlikuje natančen in hiter dialog, njegovo razumevanje jezika in dramske situacije pa jasno kažejo, da je gledališki praktik, ki piše z mislijo na igralca.
Komedija Marjetka, str. 89 (Gretchen 89 ff.) je bila krstno uprizorjena leta 1997 in je postala velika uspešnica nemških in tujih odrov. V njej je Hübner uporabil znan Marjetkin monolog iz Goethejevega Fausta po njunem srečanju. S preigravanjem monologa različnih režiserjev, igralk in drugih gledaliških ustvarjalcev, ki jih odigrata dva igralca, je na izredno duhovit in zabaven način prikazal zakulisno gledališko dogajanje, torej vse tisto, kar ni namenjeno očem publike. Kar je v običajnem gledališkem procesu namenjeno le gledališkim ustvarjalcem, v Hübnerjevi komediji postane gonilo komičnih situacij. Publiki s preigravanjem monologa razkriva, kaj se sploh dogaja na vajah, kako se rojeva predstava, kaj vse je potrebno, da se predstava lahko rodi. Seveda ni bil prizanesljiv do glavnih kreatorjev gledališke umetnine. Pogosto je ustvarjalni proces odvisen od dobrega razpoloženja ustvarjalcev, banalnih življenjskih situacij, v katerih se znajdejo, njihove tolerance, dobre volje, naklonjenosti, razumevanja, od tehničnih do finančnih zmožnosti gledališča. Včasih režiser vstane z levo nogo, igralka pa je prepričana, da si zasluži več spoštovanja, rekviziter ne pripravi pravega rekvizita, režiserja začetnika zgrabi nepremagljiva trema, nekomu drugemu pa ni všeč besedilo …
Hübner je z Marjetko, stran 89 ustvaril briljantno komedijo, ki na zabaven način govori o resnih zagatah v gledališkem zakulisju.