Walid Raad je vizualni in uprizoritveni umetnik. Umetnost poučuje na The Cooper Union v New Yorku. Njegovo delo lahko v grobem razdelimo v dve obdobji: delo v okviru The Atlas Groupmed letoma 1989 in 2004, ki zajema libanonsko državljansko vojno (1975–1991), in obdobje od leta 2007, ki še traja: Scratching on Things I Could Disavow, kjer z različnimi prijemi obravnava sisteme umetniške produkcije in vzpostavljanje umetniške infrastrukture na Bližnjem vzhodu – upoštevajoč vse konflikte v regiji in velike umetniške institucije Zahoda.
V Les Louvres in/ali Brcanje mrliča je Walid Raad vodnik po razstavi in pripovedovalec. Za izhodišče jemlje artefakte in podatke, ki pa jih z različnimi narativnimi prijemi pelje mnogo dlje od dokumentarnosti. Njegove zgodbe, ki sicer temeljijo na poznavanju zgodovine vojn in imperializma, življenjepisih različnih znanstvenikov, pisateljev in izumiteljev, umetnostni zgodovini, kapitalskih in premoženjskih dinamikah, umetnostnih trgih, … nas premetavajo med očaranostjo nad gibko in nadzanimivo naracijo in nenehno prežo, kje se narativ odlepi od dejstev in prehaja v druge registre (estetske, čustvene, kulturne, …).