MGL uprizarja prve tri iz cikla šestih satiričnih iger, ki jim je avtor dal skupni naslov Prizori iz junaškega življenja meščanov. Gre za komedije o treh zaporednih generacijah družine Maske. V prvi (Spodnjice) spoznamo Theobalda Maskeja, ustanovitelja rodbine, in njegovo sanjavo ženo Luise. Najdemo ju v trenutku velikega razburjenja: med sprehodom se je lepi gospe Maske razrahljala vrvica na spodnjicah in mimoidoči so za hip lahko ugledali intimni kos obleke, ki je pokukal izpod plašča … Theobald je prepričan, da pohujšljivi prizor pomeni konec njegove lagodne uradniške kariere in začetek vsesplošne sramote ter propada. A zgodi se povsem drugače …
Druga od iger (Snob) nam predstavi sina zakoncev Maske. To je bogati Christian, industrialec, hladen in premočrten človek. Spoznamo ga v trenutku vsesplošnega napredovanja: poroka z grofico Marianne bo njegovi kapitalistični vrednosti dodala aristokratski naziv. V povzpetniški ihti mladi Christian odmetava vse, kar bi lahko motilo novo pridobljeni status. Izplačati in odposlati v drug kraj (predlaga Bruselj…!) želi celo lastna starša. A Theo Maske se z leti ni dosti spremenil. Sinovo nezaslišano ponudbo obrne v svoj prid …
Zaključna komedija (1913) prikazuje Christiana na stara leta; mogočnega, socialno vplivnega, premožnega. A Christian je zdaj bolan, počasi odhaja. Njegovi trije otroci, dediči velikega bogastva, rod industrialcev, bankirjev, poslovnežev …pa so slabo organizirani, nesposobni, neresni ljudje … Vse drsi iz rok, vse z veliko naglico propada … Kljub komedijskemu kontekstu je sporočilnost trilogije dovolj jasna, da režiserju in ekipi uspelo sestaviti pomenski most med letoma 1913 in 2013.