Sistem je izvirna, teoretska in scenska predpostavka, ki temelji izključno na osebnih ustvarjalnih podmenah plesa. Sistem je tako posledica specifične metodologije, ki je aplicirana na plesni gib. Lahko bi ga definirali kot manifestno serijo odločitev / pravil, ki ples kot tak usmerjajo izključno v čisti gib, izpraznjen vseh gest in pomenov, ki bi lahko bile vanj vpisane, poudarjena pa je plesna virtuoznost.Vendar pa ta sistem ne bazira le na tem, da je z gibom mogoče manipulirati in da je sam gib vedno dovolj dinamičen, da lahko predstavlja samo temo (predstave), ampak predvsem temelji na ideji, da telo kot tako ne pozna nobenih konceptov povezanih s predhodnim plesnim znanjem in da je mogoče morfologijo telesa brez (predhodnega) znanja prevesti v aktivno telo, ki se oblikuje skozi ples – telo plesalca.
V predstavi Nastup je bila prikazana abeceda sistema, kjer je v dvanajstih koreografskih enotah predstavljenih dvanajst načinov, kako uporabiti sistem, ki je izpraznjen pomenov in ki kot sredstvo komunikacije uporablja le formo in glasbo.
V svoji predstavi Drugi sočasno avtor poskuša narediti korak naprej. Želi preizkusiti gibalni sistem v skupini šestih plesalcev (3 ženske in 3 moški), hkrati pa ponuditi predpripravljene dramaturške vsebine, in sicer skozi igro, ki jo je napisala njegova sodelavka Jasna Žmak. Igra* tematizira koncepta 'biti skupaj' (togetherness) and enotnosti (unity) na podlagi premisleka odnosov med brati in sestrami. Zanima ga torej aplikacija gibalnega sistema na bolj linearen, teatralen kontekst, pri čemer poskuša premisliti koncepte družbenega vedenja določenih skupin, kot so recimo družine ali bratstva, kjer je koncept 'biti skupaj' oziroma 'ne biti skupaj' zmeraj že impliciran v svoji osnovni formi.
Ta morda nekoliko trivialen koncept (preprosta družbena igra, v kateri 6 izjemnih performerjev hkrati govori in pleše na odru) obenem tudi ponuja nov način sodobnega pisanja – tekst je namreč spisan posebej za plesalce, 'naravnost' performativnosti, odrsko prezenco (igranje) pa zamenja abstraktna fizikalnost, ki se ne poslužuje opisovanja ali gestikulacije.