Slovenija, 2022. Gledališča so zaprta. Država je za gledališke poklice, ki ne proizvajajo dodane vrednosti, dostojno poskrbela. Za igralce je po vsej Sloveniji ustanovila nove zavode, t. i. domove za igralce. Gre za trajnostne ustanove, ki so v večji meri pripomogle k rešitvi socialnega vprašanja, kam z odvečno delovno silo, ki zaradi prerazporeditve sredstev nima več matične ustanove in kvalificirane dejavnosti. Tako so se v Domu za igralce znašli trije igralci: Niko, Tomaž in Brane; dve negovalki: Jana in Kaja, ter medijska nadzornica Nada. Skupaj tvorijo uigrano ekipo, ki dneve in noči preživlja na zaprtem oddelku doma. In medtem ko igralci svoje dneve zapolnjujejo tako, da preigravajo Shakespeara (iz del: Hamlet, Macbeth Timon Atenski, Coriolan, Rihard III, Antonij in Kleopatra), jih negovalki oskrbujeta oziroma tu in tja vstopita v njihovo igro. Za nadzor celotnega dogajanja je zadolžena medijska nadzornica, ki nadzira delo negovalk, sledi razpoloženju varovancev in o dogajanju v Domu obvešča nadrejene.
Anton Podbevšek Teater
Sezona 2011/2012
:
:
3. 12. 2011,
Anton Podbevšek Teater
Režija: Matjaž Farič
Koreografija: Matjaž Farič
Koreografija: Matjaž Farič
Dramaturgija: Andreja Kopač
Lektorstvo: Jože Faganel
Scenografija: Tomaž Štrucl
Kostumografija: Sanja Grcić
Besedila: William Shakespeare, Brane Grubar, Niko Goršič, Tomaž Gubenšek, Andreja Kopač, Nada Vodušek, Matjaž Farič
Prevodi: Ivan Cankar, Oton Zupančič, Matej Bor, Janko Moder, Milan Jesih
Gib: Jana Menger in Kaja Janjič
Glasba: Roberto Menscal, Tom Jobin, Matjaž Farič
Nastopajo:
Brane Grubar
Niko Goršič
Tomaž Gubenšek
Jana Menger
Kaja Janjič
Nada Vodušek