Odsotni, izginuli moški prevzame multiple obraze in imena ter tako simbolizira na tisoče razočaranih popotnikov, ki so doživeli enako ali podobno usodo. Amarillo se dotika kompleksne narave individualne in nacionalne identitete v času eksodusa – tistih, ki so odšli, in tistih, ki so ostali. Amarillo je mesto v Teksasu, kamor je bil popotnik namenjen, a ni nikoli prispel; je odmaknjena lokacija, usoda, ki se ni nikoli zgodila – intenzivnih barv v izjemni vročici puščavskega sonca.
Gledališče Linea de Sombra, zagotovo eden od bolj prepoznavnih in cenjenih mehiških gledaliških kolektivov, ima svoje korenine trdno zasidrane v političnem gledališču, ponaša se z bogatimi čutnimi podobami, evokativnimi zvočnimi pokrajinami in izjemno pripovedno močjo. Poleg drugih so večkrat prejeli nagrado za najboljše raziskovalno gledališče v Mehiki, sicer pa neprestano gostujejo na turnejah po Južni in Severni Ameriki ter Evropi, kjer s svojo drznostjo navdušujejo številna občinstva in kritiško srenjo.
Amarillo je kompozicija, tragična freska z nadvse dinamičnim ritmom, določeno stopnjo ironične žalosti in pridihom črnega humorja. Je privlačna in predirljivo močna gledališka umetnina, ob kateri gledalec prek vizualnih, akustičnih in tipnih izkušenj zazna jasno in odločno politično držo v zvezi z migracijami in relacijami med Mehiko in ZDA.
Teatro Linea de Sombra (MX)
Sezona
:
:
Režija: Jorge A. Vargas
Stvaritev in igra: Raúl Mendoza, Alicia Laguna, María Luna, Vianey Salinas, Antígona González, Jesus Cuevas
Pesem „Muerte": Harold Pinter
Tehnični vodja, oblikovanje luči in digitalno programiranje: Kay Pérez
Scenografija: Jesus Hernández
Avtorska glasba: Jorge Verdín – Clorofila
Glas, glasba, samplerji: Jesús Cuevas
Oblikovanje zvoka: Rodrigo Espinosa
Fotografija: Roberto Blenda
Grafično oblikovanje: Roberto Betancourt
Izvršna producentka: Alicia Laguna