Plesalka, koreografinja, avtorica in performerka Kristina Aleksova, ki v zadnjih letih deluje kot samostojna umetnica, je pojasnila, da je človek v njenem delu plesalec oziroma telo, ki se spopada z zahtevami gibanja, popolnosti in samoizražanja. "Vendar je ta 'človek' tudi tri četrtine osebe, ta 'človek' je občutek nepopolnosti ali neravnovesja. Ples postane metafora za stanje tega 'človeka', ki se nenehno vrti v iskanju tistega manjkajočega dela," je povedala ob premieri.
Kot so zapisali v Španskih borcih, predstava uteleša boj plesalca, koreografa in človeka, ki vsi lovijo manjkajočo "četrtino" sebe. "Gre za neskončno prizadevanje za nekaj več - najsi bo to gibanje, red ali lastno bistvo - medtem ko se nenehno počutimo nepopolne." Koreografinja pa je še pojasnila, da se Tri četrt človeka v nasprotju z drugimi deli, ki bi lahko iskala rešitev, navdušuje nad tem, da rešitve ni. "Namesto tega govori o nenehnem gibanju - tako telesnem kot duševnem - in o nelagodju, da nikoli nismo povsem popolni."
Z glasbo je predstavo opremil Eduardo Raon, za oblikovanje svetlobe je poskrbela Špela Škulj. Ponovitvi bosta v sredo in četrtek.
Aleksova je plesno izobraževanje začela na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana. Leta 2002 se pridružila ansamblu SNG Opera in balet Ljubljana, leta 2013 ansamblu Tanzkompanie Graz, leta 2014 pa se je vrnila v ljubljansko operno in baletno hišo. V tem času je ustvarila dela, kot sta Otroci z roba resničnosti in Globina (po)gleda. Zatem je začela delovati kot samostojna umetnica in v okviru laboratorija Vie Negative začela razvijati lastne projekte, kot sta Srce in Poljub.