Kot ob tem izpostavljajo v SNG Maribor, je mariborski Balet s temi tremi uprizoritvami požel veliko umetniške pohvale tako v Sloveniji kot v tujini.
Giselle je ganljiva ljubezenska tragedija, znana po dramatičnih vlogah in skrivnostnem vzdušju, ki govori o nedolžnosti, izdajstvu, blaznosti ter odrešujoči moči nesebične ljubezni. Na sporedu bo danes in v soboto, naslovno junakinjo pa bo upodobila Catarina de Meneses.
Teden dni kasneje, 5. in 6. novembra, sledi ultimativna baletna mojstrovina Labodje jezero na glasbo Petra Iljiča Čajkovskega v koreografiji Valerija Kovtuna po Mariusu Petipaju in Levu Ivanovu. Dvojno vlogo Odette in Odile, belega in črnega laboda, bo odplesala Tetiana Svetlična.
V vlogi princev Albrechta v Giselle in Siegfrieda v Labodjem jezeru se bo mariborskemu občinstvu predstavil Istvan Simon, po navedbah SNG Maribor eden najuspešnejših in najbolj iskanih madžarskih baletnih solistov. V Transilvaniji rojen plesalec je bil prvi solist baleta Semperopere v Dresdnu, Madžarskega narodnega baleta in Dortmundske opere. Kot gostujoči umetnik je plesal v 21 državah v 43 različnih gledališčih.
Istvan Simon je umetniški svetovalec in kulturni vodja Operetnega gledališča v Budimpešti ter ustanovitelj nemške neprofitne organizacije Praetorian Art and Health Consulting, katere osnovno poslanstvo sta varovanje zdravja nastopajočih umetnikov in svetovanje pri transformacijskih procesih gledališč, da postanejo varnejše delovno okolje.
Tedni belega baleta v SNG Maribor se bodo zaključili 7. in 8. januarja 2022 z baletom Ludwiga Minkusa Don Kihot v koreografiji Krzysztofa Nowogrodzkega. Velja za enega od zahtevnejših baletov, saj združuje elemente dramske komike tragedije in ironije z virtuozno in tehnično zahtevno koreografijo.
Novembra bo mariborski Balet izvedel še Smrt v Benetkah v koreografiji Valentine Turcu po motivih novele Thomasa Manna in na glasbo Gustava Mahlerja, kjer bo v vlogi Gustava von Aschenbacha nastopil ljubljenec mariborskega občinstva Anton Bogov. Decembra pa je na sporedu pravljični balet Petra Iljiča Čajkovskega Hrestač v koreografiji Davida Nixona.