Avtor koreografije prvega dela triptiha, naslovljenega Septet, je Mukhamedov, sicer umetniški vodja baleta. Njegovo doživljanje glasbe iz opere Francesca iz Riminija skladatelja Ambroisa Thomasa bo na odru poustvarilo sedem baletnih plesalcev skozi sedem glasbenih stavkov, temelj bo klasični ples v dvoje.
Drugi del večera, poimenovan Miniature, sestavlja sedem miniatur za godala slovenskega skladatelja Marijana Lipovška. Španski koreograf Arques je iskal pomen vsake skladbe in skušal izpostaviti razlike med njimi ter vse to prenesti v koreografijo.
Tretji del večera bo Serenada, prvi balet, ki ga je na severno-ameriški celini v 40. letih minulega stoletja ustvaril George Balanchine, eden izmed najbolj inovativnih koreografov 20. stoletja. Balet na Serenado za godala v C-duru Petra Iljiča Čajkovskega danes velja za enega ključnih baletov v zgodovini.
Baletni večer je krstno uprizoritev doživel lani v Slovenskem stalnem gledališču v Trstu.
STA, 9. 5. 2012
V Operi ljubljanska premiera baletnega večera Vidnonevidno
:
:
Povezani dogodki
STA,
28. 3. 2018
Avtorski projekt 6 Žige Divjaka o strahu pred begunskimi otroki