Projekt Addamsovi je za celotno gledališko ekipo predstavljal zajeten zalogaj, ki je zahteval veliko časa in energije. Nekateri so se z njim ukvarjali pol leta, drugi pa kar vse leto, je na novinarski konferenci povedala direktorica in umetniška vodja MGL.
V ospredju muzikala Addamsovi je srečanje družine Addams in družine Krneki. Sreda Addams je kot odraščajoče dekle spoznala fanta Lukasa, s katerim sta se zaljubila in se želita poročiti. Tako je napočil čas, da se njuni družini spoznata. Toda Lukasova družina je "normalna", Krnekijevi se namreč na vso moč trudijo slediti konvencijam in zavračajo vse, kar odstopa od uveljavljenih družbenih norm. Kot taka je pravo nasprotje nekonvencionalni, čudaški in srhljivi, vendar tudi nadvse zabavni družini Addams, so med drugim zapisali v gledališču.
Prevod besedila je Barbara Hieng Samobor zaupala Andreju Rozmanu Rozi, ki bi bil, kot je dejal, ljubosumen, če bi ga prevajal kdo drug. V besedilu je užival ob črnem humorju in vzporedni ljubezenski zgodbi, kar nekaj težav pa mu je povzročilo prevajanje enozložnih angleških besed, kot je denimo love, v slovenske, večzložne.
Predstavo je režiral makedonski režiser Aleksandar Popovski. Kot je povedal, so ga Addamsovi popeljali v njegovo najstništvo in čas zaljubljenosti, ki je bil zaznamovan z njihovo ikonografijo. Popovski, za katerega je to prva režija muzikala, je samo ustvarjanje označil za zahteven proces, ki ga je oblikoval skupaj z igralci. Ti so imeli v začetku vsak svojo predstavo o Addamsovih, ki pa se je na koncu združila v smiselno in lepo celoto, je pojasnil.
Glasbeni vodja in avtor priredbe aranžmajev je Laren Polič Zdravič, ki je dejal, da igralci na odru pojejo v živo, medtem ko je glasbo pripravil vnaprej. Najprej je moral obsežno partituro prepisati in digitalizirati, kar je bila osnova za izdelavo elektronskega posnetka. Nato je s pomočjo digitalnih zvočnih knjižnic skoraj vsa glasbila odigral in sprogramiral. Sledilo je snemanje sedmih glasbenikov, katerih izvedbe "je zmiksal z elektronskim playbackom". Po dogovoru z režiserjem pa je, kot je dodal, naknadno vse skladbe instrumentalno na novo aranžiral.
V čevlje Morticije Addams bo stopila Iva Krajnc Bagola, Gomeza Addamsa pa bo upodobil Uroš Smolej. Oba sta poudarila, da je bil študij igre zelo zabaven. Smolej pa je omenil še režijski prijem Popovskega, ki se ni želel držati klasične verzije izvirnega muzikala, pač pa je "vse postavil na glavo".
Družina Addams se je prvič pojavila v stripu, ki ga je konec 30. let minulega stoletja v New Yorkerju začel objavljati Charles Addams, v 60. letih je zaživela v televizijski seriji, še bolj pa je zaslovela v dveh filmih z začetka 90. let, je povedala dramaturginja Eva Mahkovic. Kot je poudarila, so v predstavi želeli ohraniti znamenito podobo družine Addams, hkrati pa je vsak igralec svoj lik nadgradil z lastnim izrazom.
Poleg Ive Krajnc Bagola in Smoleja v muzikalu igrajo še Viktorija Bencik Emeršič, Jurij Weiss k. g., Nataša Tič Ralijan, Jaka Lah, Filip Samobor, Tanja Dimitrievska, Sara Gorše k. g., Lina Akif iz AGRFT, Gašper Jarni, Gaber K. Trseglav v alternaciji z Rokom Prašnikarjem k.g., Barbara Ribnikar k. g. v alternaciji z Leno Hribar, Robert Korošec k. g., in Matic Lukšič.
Scenografka je Urša Vidic, kostumografka Jelena Proković, koreografka pa Anja Möderndorfer.