Za Kunšičevo je to prvi avtorski projekt oziroma, kot je dejala, je tokrat prvič, "ko je za vse sama". Želela si je narediti predstavo brez besed, saj je prepričana, "da se da vse prikazati, čeprav je težje". Lutka ne prenese veliko besed. Predstava skozi likovno podobo in glasbo pove vse, je svoj koncept na novinarski konferenci pojasnila avtorica.
Glavna junakinja predstave, namenjene otrokom med tremi in šestimi leti, je delavka v tovarni igrač, kjer je vse narejeno po enem kopitu. Nekega dne se z rutinskega dela z eno od igrač - robotom - odpravi domov in sreča cirkus. To srečanje ji za vedno spremeni življenje. Počasi se spreminja in svojemu življenju dodaja barve, česar pa robot ne mara. Posmehuje se ji, ker se je spremenila, zato si zašije mehko igračo po svoji želji, ki pa je nenavadna, drugačna, čudna.
Mimična lutka igrače ima podobo človeške ribice, za katero so se odločili, ker predstavlja nacionalno podobo, je pojasnil Zoran Srdić, ki je z Iztokom Bobićem poskrbel za likovno podobo lutk.
Avtor glasbe gledališko-lutkovne in glasbene pripovedi z navdihom burleske o prijateljstvu je Tomaž Grom, za odrsko postavitev in gib pa je poskrbela Natalija Sultanova. Kot je dejala, je bilo ključno vprašanje, kako pokazati tisto drugačno v človeku, ki sicer ni običajno, je pa dragoceno. Direktor lutkovnega gledališča Uroš Korenčan je dodal, da je težko predstaviti nekonvencionalnost - v tem primeru drugačnost - na konvencionalen način, ki ga omogoča gledališče.
Gledališki list so v gledališču tudi tokrat obogatili z nalogami za otroke, risbice pa so prispevali mlajši sorodniki izvajalcev in otroci iz podružnične osnovne šole Žabnica.
STA, 18. 1. 2012
V LGL premiera avtorskega projekta Maje Kunšič o drugačnosti
:
:
STA,
2. 10. 2014
Šentjakobsko gledališče v novo sezono s premiero Tamale
STA,
20. 7. 2010
V Tivoliju Pandurjeve gledališke stvaritve
STA,
8. 11. 2017
Jubilejni 30. Čufarjevi dnevi v znamenju sodelovanja in mladih