Kot je na novinarski konferenci pred lansko premiero dejal režiser, Krleža na strasten, zaljubljen in inteligenten način predstavlja Michelangela. S svojim režijskim prispevkom se je odločil, da bo zapustil ustaljene konvencije in pripravil performativno-inštalacijsko predstavo, ki lahko komunicira s svetom in zaživi kjerkoli.
Ob ustvarjanju intimne freske umetnik prehaja med tem in onim svetom, od pekla do raja, iz budnosti v sanje, iz popolnega miru v kaos, iz zavesti v nadzavest, iz končnosti življenja v brezkončnost. Z dekonstrukcijo freske Poslednja sodba, ki izgubi obliko, kompozicijo in barvo, da bi se razlila v "črnino", nastaja nova Metropola poslednje sodbe, so zapisali v Cankarjevem domu.
Predstava, v kateri v vlogi Michelangela nastopa Livio Badurina, je nastala v koprodukciji Hrvaškega narodnega gledališča (HNK), Mittelfesta in Pandur Theaters. Za dramaturgijo je poskrbela Livija Pandur, za scenografijo Sven Jonke, za kostumografijo pa Danica Dedijer.
Premiero je predstava doživela 12. julija, ko je odprla festival Mittelfest v Vidmu. V Zagrebu so jo na oder prvič postavili 1. septembra.
Italijanski kipar, slikar, arhitekt in pesnik Michelangelo Buonaroti (1475-1564) se je rodil v Cepreseju ter pozneje živel v Rimu, Firencah in Bologni. Poslikal je Sikstinsko kapelo in sklenil svoje življenjsko delo s kupolo na baziliki sv. Petra v Vatikanu.
Ob Pandurjevi predstavi bodo v Cankarjevem domu sicer pripravili še eno gostovanje HNK; v petek bodo ob 20. uri na oder postavili poslednjo dramo Antona Pavloviča Čehova Češnjev vrt v režiji Vita Tauferja.
STA, 19. 2. 2014
V CD drevi gostovanje Tomaža Pandurja in Michelangela
:
:
HNK Zagreb, Hrvaška, Michelangelo, CD
Povezani dogodki
STA,
27. 8. 2020
Katarina Stegnar kot Alkestida nocoj na Ljubljana festivalu
STA,
13. 10. 2015
V Španskih borcih performans Irene Tomažin Telo glasu