Dogajanje uprizoritve se razvija na generalki istoimenske drame. To je tudi dan, ko je Nadia povabljena, da skupaj z drugimi materami priča na sodišču v primeru, ki ga je vložila proti državi zaradi slabega ravnanja s svojim sinom in drugimi otroki. V enem samem dnevu doživimo grško tragedijo v njeni generalni vaji.
Vendar Nadia težko igra vlogo Hekube, saj Evripidove besede včasih zamenjuje s tistimi, ki jih mora izreči na sodišču. Ko vadi vlogo Hekube, se zave, da vadi lastno pričevanje. V tem prepletu Nadjinih svetov se prepletajo tudi resnični in fiktivni liki.
Agamemnon, ki ga Hekuba prosi za pravico, da se maščuje Polimestorju, postane sodnik in ga Nadia prosi za pravico, da bi kaznovala odgovorne za trpinčenje njenega sina. Molk politikov, ki so skušali primer zamolčati, se zlije z dilemo Odiseja, Hekubinega dolžnika, a je zaradi vojnih zakonov prisiljen sodelovati v njeni tragediji, so vsebino predstave povzeli v CD.
Kot so zapisali, je predstava strukturirana kot potovanje skozi čas, strnjeno v en dan. Generalka je sestavljena iz aktualnih dogodkov in tudi iz plasti spominov na prejšnje vaje, podobno je sojenje zapletena in dramatična mešanica časa, ko je bil zločin storjen, sedanjosti in s sodbo sodišča pogojene prihodnosti.
Leta 1977 v Lizboni rojeni gledališki režiser, dramatik in igralec Tiago Rodrigues je gledališko režijo študiral na Lizbonski gledališki in filmski šoli (ESTC). Znan je po svojih režiserskih načelih, ki združujejo in prepletajo elemente klasične in sodobne dramatike, načrtno kršijo in presegajo ustaljene meje gledaliških konvencij.
Njegove produkcije pogosto združujejo različne umetniške oblike, ki vključujejo literaturo, glasbo in vizualne umetnosti ter s tem ustvarjajo poglobljene in privlačne izkušnje za občinstvo.
Ključno za njegov ustvarjalni razvoj je bilo sodelovanje z belgijsko skupino tgSTAN leta 1997, znano po specifičnih razmerjih, ki temeljijo na odsotnosti hierarhije. V letih sodelovanja v skupini je razvil igralske sposobnosti, se začel intenzivno ukvarjati z dramskim pisanjem in nadgradil načela kolektivnega ustvarjanja. Začel je pisati scenarije, eseje, pesmi, več je začel tudi režirati.
Leta 2003 je z Magdo Bizarro ustanovil skupino Mundo Perfeito, s katero je gostoval po številnih portugalskih in evropskih gledaliških odrih. Med letoma 2015 in 2018 je bil umetniški vodja Teatra Nacional D. Maria II v Lizboni. Leta 2021 je bil imenovan za vodjo gledališkega festivala v Avignonu, štiriletni mandat je začel 2022.
Francosko narodno gledališče Comedie-Francaise vsako sezono nastopa doma in na tujem, gostovalo že v skoraj 80 državah. Ansambel Comedie-Francaise je najstarejši delujoči na svetu. Krovna organizacija gledališča je leta 1681 ustanovljena Societe des Comediens-Francais, še piše na spletni strani CD.