Raziskava, ki je del magistrskega študija, in umetniška rekonstrukcija služita druga drugi kot vir in se medsebojno prepletata.
Raziskava je vezana na spremenjen koncept umetniškega dela, ki se pojavi v neoavantgardi, ko se avtor umakne iz središčne točke umetniškega dela, hkrati s tem pa postane umetnost pravzaprav način, kako gledamo umetniška dela, oziroma je sam način opazovanja tisti, ki vzpostavi nekaj kot umetniško. V ta horizont se vpisujejo različni performansi hoj kot režiranih situacij, v katerih umetniškost proizvede kontekst akcije, ne pa sama tehnična izvedba. Pri raziskavi posameznih hodečih performansov se bo avtor ukvarjal predvsem s postopki – kako so posamezne akcije delale s kontekstom – ter z različnimi diskurzi pomenjanja.
V predavanju/demonstraciji bo avtor predstavil in ob tem demonstriral šest hodečih performansov slovenske neo-avantgardne skupine OHO v njihovem kronološkem zaporedju (1965-70) in skozi njih razložil razumevanje umetniškega dela in umetniških postopkov, kot jih je skupina razvila skozi svoje faze (reizem, ludizem, procesualna umetnost, konceptualna umetnost). Ob predavanju/demonstraciji bo publika dobila kartice z navodili za izvajanje posameznih perfomansov. Ta so nastala iz dokumentov izvornih akcij kot rekonstrukcije možnega scenarija akcije v želji, da bi jih lahko vsakdo izvedel in tako na svoji koži izkusil ulično umetnost 60. In 70. let.
Raziskava, rekonstrukcija navodil, ponovna uprizoritev: Samo Gosarič
Oblikovanje in ilustracija: Maglish Ma
Izvajalka v akciji »From the Underdog File«, maska, izvezen hrošč: Jelena Milovanović
Obleka Günterja Brusa: Aco
Foto: Urška Boljkovac
Video: roro
Prevod: Maja Lovrenov
Izvršna producentka: Tina Dobnik
Producent: Maska Ljubljana
Spletna stran: http://www.vimeo.com/samogosaric/
Kdaj: sreda, 16. 6.2010 ob 16.30
Kje: avditorij Moderne galerije, Tomšičeva 1, Ljubljana