Kot je na današnji novinarski konferenci povedala direktorica in umetniška vodja gledališča Barbara Hieng Samobor, Tabaresovo besedilo ne bi moglo biti bolj sodobno in aktualno, kot je. Avtor v njem nobene stvari posebej ne izpostavi in po tem je podobno današnjemu času, kjer prav tako ni izostritve na fokus problemov.
Mojca Madon, za katero je to prva režija v profesionalnem gledališču, je povedala, da je besedilo napisano zelo filmsko. Zato se je trudila, da "gledališki jezik ne bi preveč uničil tega detajlnega filmskega jezika". Predstavo so tako postavili znotraj filmskega realizma, tudi igra je zelo detajlna, zelo filmska. Igralci morajo zelo pozorno poslušati in spremljati drug drugega na odru, saj svoje vloge gradijo na detajlih, je povedala.
V besedilu so po njenih besedah že same po sebi močno poudarjene velike družbenopolitične teme, kot so kapitalizem, neoliberalizem in razčlovečenje, zato so se pri postavljanju predstave na oder osredotočili na posameznika. Gledalec v predstavi skozi preiskovalko spremlja zgodbe treh posameznikov, njihove strahove in osebne stiske, ki pa ves čas nihajo med tem, ali so to problemi njihovih osebnih, družinskih ozadij ali so posledica razmer v podjetju.
Po besedah dramaturginje Anje Krušnik Cirnski je Tabaresovo besedilo nastalo kot odmev nenadnega porasta samomorov po začetku gospodarske krize leta 2008. Tabares je za osnovo vzel Renaultov primer, kjer so se v letih 2006 in 2007 ubili trije delavci. Vendar pa Renault ni bil osamljen primer, podobo se je dogajalo v France Telekomu, Peugeotu in ponekod drugod. Ti samomori so po njenih besedah prerasli v akt protesta ter postali simbol za temno stran globalizma.
Mirjam Korbar Žlajpah, ki v predstavi igra osrednjo vlogo Sofie Cuevas, je poudarila, da je bilo to, kar so v procesu študija počeli, "bolj odrekanje kot pa izmišljevanje", saj je besedilo napisano tako, da je treba igralska sredstva minimalizirati.
V večjem španskem mestu se v stavbi uspešnega podjetja Technocenter v petih mesecih med zaposlenimi zgodijo trije samomori. So žrtve samomore res naredile zaradi pritiskov na delovnem mestu ali morda zaradi kakšnih drugih, osebnih razlogov? Podjetje je del multinacionalke s sedežem v Madridu. Sofia Cuevas, ena vodilnih v multinacionalki, nekoč zaposlena prav v Technocentru, dobi nalogo, da obišče podjetje, neposredno pridobi čim več podatkov in napiše interno poročilo, so o predstavi zapisali v gledališču.
V predstavi igrajo še Lotos Vincenc Šparovec, Miranda Trnjanin k.g., Jernej Gašperin, Boris Kerč in Tanja Dimitrievska. Prevod podpisuje Ignac Fock, za likovno podobo uprizoritve sta poskrbela scenograf in oblikovalec svetlobe Dorian Šilec Petek ter kostumografka Tina Bonča, za zvočno podobo pa avtor glasbe Luka Ipavec in lektorica Maja Cerar.
Španski dramatik Antonio Tabares prihaja s Kanarskih otokov. Za igro Vrh ledene gore je leta 2011 prejel nagrado Trisa de Moline in leta 2012 nagrado replica. Igra je bila premierno uprizorjena leta 2014 v Madridu, leta 2016 pa je doživela filmsko upodobitev.