Najprej si bomo ogledali in odposlušali projekt Krizantema na klavirju, gledališko-glasbeni večer, kjer se glasbena interpretacija poezije povezuje z avtorsko in mojstrsko igralsko prezenco Janje Majzelj, navdihnjene s poezijo Svetlane Makarovič.
Ali, kot je v Delu zapisala Tanja Jaklič: "Glasba, nastop, njegova dramaturgija in ples. Vse do popolnosti. /.../ Glasbeno-scenski dogodek je presegel vsa pričakovanja - jamstvo za uspeh sta bili namreč že dve imeni sami po sebi: Janja Majzelj kot izjemna interpretka in Svetlana Makarovič kot izjemna pesnica. V popolnosti pa je zaživelo vse."
Predstavi bo sledil pogovor z Janjo Majzelj in soustvarjalci predstave (Nino de Gleria, bas; Joži Šalej, klavir, harmonika; Jelena Ždrale, violina, mandolina; Blaž Celarec, tolkala, klarinet), ki ga bo vodil dramaturg našega gledališča dr. Tomaž Toporišič.
Tako bomo otvorili letošnjo serijo Pogovorov v Klubu SMG, v katerih se bomo v izbrani družbi skupaj z gledalci posvetili gledališču, kulturi in družbi skozi fenomen, ki združuje novo sezono: umetnikov gledališki portret.
Svetlana Makarovič je nedvomno vrhunska slovenska pesnica. S svojo poezijo pove tisto, česar si ne upamo izreči, vidi, kamor nočemo gledati, in razgalja tam, kjer je največ sprenevedanja. »Naj bodo njene pesmi ali šansoni izzivalni, cinični, nežni, grenki, vedno zadenejo naravnost v srce, kajti točno tja je usmerjen njihov pogled,« pravi avtorica predstave Janja Majzelj. Zaradi svoje izraznosti so hvaležen igralski material, ki kar kliče po uprizoritvi. Krizantema na klavirju je tako gledališko-glasbeni večer, kjer se glasbena interpretacija poezije povezuje z avtorsko in mojstrsko igralsko prezenco Janje Majzelj, navdihnjene s poezijo Svetlane Makarovič. Ali, kot je v Delu zapisala Tanja Jaklič: »Glasba, nastop, njegova dramaturgija in ples. Vse do popolnosti. /.../ Glasbeno-scenski dogodek je presegel vsa pričakovanja - jamstvo za uspeh sta bili namreč že dve imeni sami po sebi: Janja Majzelj kot izjemna interpretka in Svetlana Makarovič kot izjemna pesnica. V popolnosti pa je zaživelo vse.«