Kot so sporočili iz Carmine Slovenice, je že premiera 26. septembra vzbudila veliko pozornosti mednarodne javnosti, ponovitve, ki so sledile, pa so bile izredno uspešne in pospremljene z dolgimi stoječimi ovacijami.
Navdušeni gledalci z različnih koncev sveta so hvalili vrhunsko izvedbo Carmine Slovenice pod umetniškim vodstvom Karmine Šilec in delili navdušenje nad prepričljivostjo, dovršenostjo in umetniško izpovednostjo ansambla. Izvajalke so z večkratnim aplavzom nagrajevali celo med samimi predstavami.
Predstava je ob pozitivnem kritiškem spremljanju v pomembnih medijih vzbudila veliko zanimanje tudi pri umetnikih z različnih področij ustvarjanja, ki so si bili glede izvedbene ravni enotni, da je Carmina Slovenica vrhunski ansambel, ki ni odličen le v pevskem, temveč tudi odrskem izrazu.
Dosedanje štiri izvedbe, ki jim bo sledil še prvi sklop repriz na Štajerski jeseni, Festivalu D'Automne v Parizu in Borštnikovem srečanju, so prinesle nemalo povabil k sodelovanju in gostovanju na prestižnih odrih od Melbourna do New Yorka.
Kot je zapisal Financial Times, je Carmina Slovenia že sama po sebi fenomen s svojo hipnotično kombinacijo železne discipline in razposajene telesnosti. "Zvok je pogosto naostreno grleno petje, ki ga običajno povezujemo z ženskimi zbori iz nekdanjega vzhodnega bloka, tega pa mlade pevke lahko v hipu spremenijo v čist, sladkoben romanticizem ali tekočo polifonijo."
The Telegraph je ocenil, da so "adolescentna dekleta ukradla večer" v tej predstavi ter da je šlo za "čudovite trenutke kolektivne energije ali anarhije, ki so jo te neverjetne pevke izžarevale, in delo samo je zares zaživelo".
Neue Musik Zeitung je pristavil, da je Goebbelsu uspelo predvsem "z muzikalnim partnerjem, ki mu v Evropi lahko le iščemo para" - fascinantno zborovska formacija iz slovenskega Maribora. "Za ta odličen večer je odgovornih 39 deklet in mladih žensk, vsaka od njih blagoslovljena z več kot le enim talentom."
"Skoraj osupljivo je, s kakšno izurjenostjo, obvladovanjem telesa, preciznostjo in hitrostjo nastopajo dekleta, posamezno in kot ansambel, ko igrajo, govorijo, pojejo. Ko se še v nekem trenutku divje vrtinčijo po velikem odru, pa v naslednjem trenutku že disciplinirano sedijo v dveh ravnih vrstah. Dramatičnost tako izhaja že iz samih gibalnih sprememb," je presodil Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Po oceni Die Deutsche Bühne umetnost petja zbora, ki ga vodi Karmina Šilec, pa tudi nastop deklet na odru, naredita globok vtis. Za Die Tageszeitung pa je "občudovanja vredna že sama virtuoznost menjav najrazličnejših glasovnih tehnik, medtem ko sta koreografska dovršenost in igralska intenzivnost skupine, iz katere se vedno znova luščijo posamezne solistke, dih jemajoči.